Luetteleppa nyt nimimerkkejä, älä ole kuin eräs toinen palstaveli joka rakastaa tätä "osa tekee X"Hesarin toimittajakin komppaa omiin lähteisiin vedoten IL:n juttua. Silti osa näkee, että lehdet suoltaa vain paskaa? Ja vieläpä kaikki isoimmat?
Luetteleppa nyt nimimerkkejä, älä ole kuin eräs toinen palstaveli joka rakastaa tätä "osa tekee X"Hesarin toimittajakin komppaa omiin lähteisiin vedoten IL:n juttua. Silti osa näkee, että lehdet suoltaa vain paskaa? Ja vieläpä kaikki isoimmat?
Hesarin toimittajakin komppaa omiin lähteisiin vedoten IL:n juttua. Silti osa näkee, että lehdet suoltaa vain paskaa? Ja vieläpä kaikki isoimmat?
Siis haiseehan tuo siltä mutta olisi kiva kuulla vaikka Ahokkaan kommentit Korpikoskesta ja siitä haluaako hän kapteenin takaisin.
Hiitelä arvuuttelee ja lainailee muiden medioiden tekstejä juttuihinsa. Mitään faktatietoa hänellä ei ole esittää.
Luuletko tosissasi, että Urama ja co antaa Jussille luvan kommentoida asiaa vapaasti? Eiköhän siellä ole aikat tiukat ohjeet annettu mitä saa sanoa ja missä kohtaa.
SOPIMUKSEN teon aikoihin TPS:ssa oli eri operatiivinen johto kuin tällä hetkellä. Nykyinen urheilujohtaja Rauli Urama ja ensimmäistä kauttaan päävalmentajana oleva Jussi Ahokas eivät missään kohtaa ole halunneet Korpikoskea joukkueeseensa.
Tuohon tuskin kannattaa hirttäytyä. Eiköhän Hiitelä ole käyttänyt hieman taiteellista tulkintaa muotoilussaan ja kyse on ennemminkin siitä, että Ahokas suuntaisi mieluummin Korpikosken palkkakulut muihin hankintoihin tai ei tahdo joukkueeseen pelaajaa jolla on sukset ristissä seurajohdon kanssa.Tarkoitin nimenomaan tuota Hiitelän kirjoitusta missä hän sanoo että "Ahokas ja Urama eivät ole halunneet Korpikoskea alunperinkään joukkueeseen".
Älä ymmärrä väärin.
SOPIMUKSEN teon aikoihin TPS:ssa oli eri operatiivinen johto kuin tällä hetkellä. Nykyinen urheilujohtaja Rauli Urama ja ensimmäistä kauttaan päävalmentajana oleva Ahokas eivät missään kohtaa ole halunneet Korpikoskea joukkueeseensa.
Hesarin toimittajakin komppaa omiin lähteisiin vedoten IL:n juttua. Silti osa näkee, että lehdet suoltaa vain paskaa? Ja vieläpä kaikki isoimmat?
Kodisojapaananen on tehnyt selväksi, ettei heidän työ ole johtaa urheilupuolta eikä vaikuttaa Seuran operatiiviseen toimintaan. Se tästä enää puuttuiskin, että hallitus söisi sanansa ja alkaisi sörkkiä urheilupuolen toimintaa(/ongelmia).itselle tuli uutena toi väite, että Ahokas ei halua korpparia joukkueeseen.
Oliskohan kaiken tämän kurjuuden takana inhottava ihmiskyrpä E. Westerlund.
Erikoista mielestäni myös se, että kodisojapaananen sallisivat tällaista syrjintää.
Tuskin tässä kukaan (itse ainakaan) uskoo siihen, että Korpikoski on "ihan vaan" sairauslomalla. Uskon siihen, että hän on sairauslomalla, kuten myös siihen kuinka taustalla on jotain muutakin. Vaan tämä sairausloma sitoo käsiä aika paljon. Korpikoski ei ole velvotteinen mihinkään ollessaan työkyvytön, TPS:n kannattaa olla varovainen ulospäin ettei joudu sanomisiensa takia hirteen. Esimerkiksi pelaajayhdistys rajoittaa erittäin tiukasti, mitä pelaajan loukkaantumisista/sairasteluista/poissaoloista saa ulospäin sanoa. Kun sopimuskiista-asia kulkee vahvasti käsi kädessä Korpikosken sairausloman kanssa on TPS:n mahdotonta kommentoida toista ilman, ettei samalla kommentoisi jotain toiseen aiheeseen liittyen.Hellyyttävää miten jotkut vieläkin sinisilmäisesti uskoo, että Korpikoski on ihan vaan sairauslomalla.
Minä ymmärsin Hiitelän kirjoituksen niin, että Uramalla ja Ahokkaalla ei ole mitään Korpikoskea vastaan pelaajana/ihmisenä. Ongelmana on vain sopimus, eli he eivät halua pelaajaa tuolla sopimuksella, koska samalla rahalla voisivat löytää joukkueeseen useita pelaajia, jotka yhteensä toisivat enemmän kuin Korpikoski yksin. He näkevät nykyisen sopparin rajoittavan mestaruudesta taistelevan joukkueen rakentamista, vaikka pelaajana Korpikoski voisi hyvinkin kuulua tuohon joukkueeseen.
Tuohon tuskin kannattaa hirttäytyä. Eiköhän Hiitelä ole käyttänyt hieman taiteellista tulkintaa muotoilussaan ja kyse on ennemminkin siitä, että Ahokas suuntaisi mieluummin Korpikosken palkkakulut muihin hankintoihin tai ei tahdo joukkueeseen pelaajaa jolla on sukset ristissä seurajohdon kanssa.
Voit toki näyttää edes yhden sellaisen viestin missä noin todetaan? Meillä on täällä niin pitkä historia perseilystä että yksikään TPS:n kannattaja ei vaan voi ajatella noin.Nykyään on vallalla ajattelu, ettei kannata uskoa tiedotusvälineitä vaan jokaisen kannattaa "tehdä itse omat tutkimuksensa". Osa kirjoittajista ei ole itse löytänyt TPS:n touhussa moitittavaa, joten onhan silloin ihan selvää, että media keksii näitä omasta päästään.
Tietysti Emil Elo ja Juha Hiitelä ovat molemmat vanhaa Jatkoajan toimittajakuntaa, joten lähteet varmaan ovat paljolti täysin samoja, vaikka herrat nykyään eri joukkueissa pelaavatkin.
Sehän ei tietenkään tarkoita, että lähteet olisivat väärässä.
Voit toki näyttää edes yhden sellaisen viestin missä noin todetaan? Meillä on täällä niin pitkä historia perseilystä että yksikään TPS:n kannattaja ei vaan voi ajatella noin.
Eniten täällä kai kritisoidaan sitä että media kerrallaan tulee ulos asian suhteen mutta kaikki ikävä kyllä toistaa samaa asiaa. Olis virkistävää saada ihan uutta ja oikeaa asiaa tilanteesta mutta sitä taitaa olla turha odotella.
Ihan samaan kategoriaan menee tuo Elon twiitti, kuka vaan voi heittää julki tuollaisen. Jos siellä kerran on omia lähteitä niin antakaa jumalauta paukkua älkääkä huudelko sieltä poteroista heti perään kun joku on asiasta kertonut. Mä kaipaan avoimuutta ja suoruutta näihin enkä mitään vitun peesausta.
Ei kai Urama ja Ahokas ole niin lapsellisia että uskovat Korpikosken repivän sopimuksen, ja he pääsevät sitten valitsemaan kolme hyvää ulkomaalaispelaajaa.Minä ymmärsin Hiitelän kirjoituksen niin, että Uramalla ja Ahokkaalla ei ole mitään Korpikoskea vastaan pelaajana/ihmisenä. Ongelmana on vain sopimus, eli he eivät halua pelaajaa tuolla sopimuksella, koska samalla rahalla voisivat löytää joukkueeseen useita pelaajia, jotka yhteensä toisivat enemmän kuin Korpikoski yksin. He näkevät nykyisen sopparin rajoittavan mestaruudesta taistelevan joukkueen rakentamista, vaikka pelaajana Korpikoski voisi hyvinkin kuulua tuohon joukkueeseen.
Voi kuule, tottakai olen miettinyt. Ja hyvin todennäköisesti se totuus on enemmän noissa jutuissa kuin Uraman viime viikolla antamissa kommenteissa. Ja sekös tässä vituttaakin. Mutta edelleen, ainoa suora kommentointi on Uraman ja Ahokkaan suusta, niihin on toistaiseksi uskottava.. ennenkuin nämä "joku sanoa ja joku näki" paljastuu todeksi.Ootko miettiny, että tuo kaikkien sama mantra on se totuus? Olisiko parempi, että lähdetään keksimään uusia juttuja jotka olisivat valheita? Tämä logiikka ei avaudu.
Miksi näin olisi? Kunhan ilmaisin ettei Hiitelän kirjoitusta kannata lukea kuin piru raamattua.Elikkä palkanmaksu voidaan työnantajan toimesta lopettaa kun siltä tuntuu?
Onhan siellä lähteitä, ja koko ajan paukkuu:Jos siellä kerran on omia lähteitä niin antakaa jumalauta paukkua älkääkä huudelko sieltä poteroista heti perään kun joku on asiasta kertonut. Mä kaipaan avoimuutta ja suoruutta näihin enkä mitään vitun peesausta.
Kodisojapaananen on tehnyt selväksi, ettei heidän työ ole johtaa urheilupuolta eikä vaikuttaa Seuran operatiiviseen toimintaan. Se tästä enää puuttuiskin, että hallitus söisi sanansa ja alkaisi sörkkiä urheilupuolen toimintaa(/ongelmia).
IS:n tiedot on mulle yhtä pitäviä kuin leirit ja lähipiirit. Mä en pidä niitä faktoina ennenkuin ne saa kasvot.Onhan siellä lähteitä, ja koko ajan paukkuu:
ja niin edelleen. Nämä eivät halua suoraan nimiään julkisuuteen, mutta ei se estä tekemästä juttua. Ja kyllä toimittajakin arvioi, voiko lähteeseen luottaa.
- "IS:n tietojen mukaan"
- "Korpikosken leiri"
- "Korpikosken lähipiiri"
Juuri näin!IS:n tiedot on mulle yhtä pitäviä kuin leirit ja lähipiirit. Mä en pidä niitä faktoina ennenkuin ne saa kasvot.
Ja ennen paskamyrskyä, oon todellakin sitä mieltä että tää juttu haisee isolle paskalle joka vain odottaa tuulettimeen lävähtämistä. Siihen asti luotan vain kasvoihin jotka aiheesta puhuu ja ne on ainoana tällä hetkellä Urama ja Ahokas. Kun niiden sanat todistetaan paskapuheiksi, ukot penkkipaidasta ja geelitukasta vittuun. Tilalle M. Koivu ja Raipe ja Legioona marssii kohti uusia urotekoja kapteeni Korpikosken vetäessä joukkoja.
Mietin pitkään tuonko tätä havaintoa esiin, mutta kun keskustelu otti taas uusia kierroksia IS:n "jutun" takia, niin julkaistaan sitten.
Viime viikolla, muistaakseni torstai-aamuna ennen klo 7:ää, tässä viestiketjussa oli näkyvissä n. puolen tunnin ajan lyhyt viesti, joka kertoi syyn Laurin poissaololle. Omiin silmiini viestin sisältö oli toistaiseksi uskottavin ottaen huomioon ne vähäiset faktat mitä Laurin tilanteesta tiedetään ja linjassa myös miten Seuran puolelta asiaa on kommentoitu.
Tämä juttu on äärimmäisen kummallinen. Siis kaikki julkisuudessa pyörivät tiedot eivät voi olla samanaikaisesti totta. Tuntuu kummalliselta että kukaan tässä erityiesti kusettaisikaan toisaalta. IS oli kuitenkin saanut Korpparin "lähipiirin" ja "leirin" kommentteja, mutta on hankalaa miettiä mitään syytä miksi siellä joku vedättäisi ja vuotaisi jotain hevonpaskaa lehdistölle. Nämä Hiitelät eivät myöskään keksi juttuja omasta päästään. Silti en usko, että asia on niin yksioikoinen kuin mitä IS kertoo.