Jack DiBiase
Jäsen
Et lähtisi.Korpikosken tapauksessa on useamman kerran ehdotettu, että mies leikkaisi palkkaansa ja vastaväitteeksi on todettu, että olisitko itse valmis laskemaan omaa palkkaasi. En tiedä, olisinko siihen valmis, mutta vähintään mietinnän paikka olisi. Jos olisin tiimin kallispalkkaisin työntekijä (ja kollegat tietäisivät sen) ja aina kun pitäisi tehdä tulosta niin olisin sivussa eli olisin yksi päätekijä siinä, että hyvää tulosta ei saada aikaiseksi. Ja sama jatkuisi vuodesta toiseen. En varmaan olis työkavereiden ja esimiesten parissa kovin pidetty henkilö. Ihan siitä huolimatta, että sopimus on sopimus ja syyllinen on se, joka sopimusta alunperin tarjosi. Kyllä mä luulen, että lähtisin tuossa tilanteessa joko laskemaan palkkaani tai todnäk. ennemmin siirtyisin muualle töihin jollain irtisanoutumisbonuksella. Jääkiekkoilijoilla tietysti kyse on samaan aikaan eläkerahoista, mutta Korpparilla ihan hyvät tienestit jo uralta kai muutenkin.
Ihan vaan yritän miettiä mitä Korpikosken pään sisällä liikkuu, en syytä mistään. Seura on rakas, mutta samaan aikaan otat budjetista ison siivun ja olet ratkaisuhetkillä sivussa eli antamasi hyöty on nolla. Ei tunnu missään? Itse olen sen verran firman mies, että työnantajankin etua vähän pitää miettiä.
Onneksi enää yksi vuosi sopimusta jäljellä.
(boldaus oma)