Tuo lakana taisi kyllä olla Jokerifaneilla mihin oli piirretty "jortikka" ja kirjoitettu tuo teksti. Tämä joskus kevään 2000 finaaleissa kun vielä SPH oli matseissa mukana.Viestin lähetti foobar
Onkohan jollain IFK-fanilla tallessa vielä se legendaarinen 'Turku imee jortikkaa'-lakana?
Viestin lähetti Carlos
Meikäläistä puolestaan huolestuttaa tämänkaltaiset ketjut joilla pyritään tappamaan kiekkokatsomoiden puhtaasti tyhmä, idioottimainen, ajattelematon = tunteellinen käytös.
Viestin lähetti Hai
Narri-fanien "Suomi"- huudot.
Viestin lähetti Jeffrey
Tätä mä en tajua, että miks täällä meitä Narri-faneja tästä syytetään. Olen kuullut samaa huutoa Jaffalla, mutta molemmista päädyistä.
Ihan vaan kuriositeettina tällainen, että sinäkin olet kuullut sen hieman väärin. :)Viestin lähetti Jeffrey
Toinen Jokeri-fanien paikallispeleissä suosima "haasta Hifk haasta" laulu on mun mielestä tosi hyvä, mutta eräs kerta kun istuin sivukatsomossa niin jotkut lapset siinä sitten kuuli laulun väärin
Viestin lähetti Tuomas
Tuo lakana taisi kyllä olla Jokerifaneilla mihin oli piirretty "jortikka" ja kirjoitettu tuo teksti. Tämä joskus kevään 2000 finaaleissa kun vielä SPH oli matseissa mukana.
Viestin lähetti AnaMasa
Itse myönnän viihdyttäväni itseäni tekemällä latteista junttihuudoista taidetta lähes joka pelissä. Mitä huonompi läppä, sen parempi. Mitään niin junttimaista ei voi lätkämatsissa huutaa, etteikö hiljaa istuminen olisi vielä juntimpaa (Noh, tietty poislukien esim. ne Oksalle/Koivulle/Vopatille kohdistetut tietyt huudot).
Vastustajan tähtipelaajalle: "xxxxx, vittu sä oot ruma!"
Vastustajan mokke sulkee kiekon hanskan alle hyökkääjän nenän edestä: "Hakkaa hakkaa saatana!"
Vastustajan loukkaantuessa: "Ylös siitä nyt saatanan pelle jumalauta!"
No tietenkin hauskanpidoksi. Pelaajien ulkonäkö ei kiinnosta, saatikka että toivoisin kenenkään loukkaantuvan. Mutta jos joku hiljaa istuva, leijaa pidättelevä, firman kausarilla peliin puoliväkisin tullut jakkupukulutka noista hermostuu, niin hyvä vaan ;)Viestin lähetti fakta
Riippuu miten huutaa, jos pilke silmäkulmassa ja vain hauskanpidoksi, niin mikäpäs siinä. Sen sijaan minulta ei löydy ymmärrystä sellaiselle perusteettomalle vittuilulle jossa vain ladotaan mahdollisimman paljon paskaa ärsyttääkseen kanssaihmisiä. Tuleeko siitä muka hyvän olon tunnetta? Mikäli tulee, niin onnea vain.
Viestin lähetti Tuomas
Tuo lakana taisi kyllä olla Jokerifaneilla mihin oli piirretty "jortikka" ja kirjoitettu tuo teksti. Tämä joskus kevään 2000 finaaleissa kun vielä SPH oli matseissa mukana.
Ok, julleillakin siis oli samanlainen slogani. SPH:llakin tuollainen kyllä joskus oli, muistaakseni kevään 2000 finaaleissa.Viestin lähetti foobar
Ei, kyllä se oli se Tsadin toinen joukkue, searchasin pari ketjua joissa tuota on puitu aiemmin
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=10903&highlight=turku+imee+jortikkaa
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=13009&highlight=turku+imee+jortikkaa
Viestin lähetti Huerzo
Ainakin itselleni on hyvää terapiaa päästä eroon akateemisesta tosikon roolista, ja päästää se sisäinen cro-magnon irti pariksi tunniksi viikossa. Ainakaan ei tule äkkiseltään mieleen muuta paikkaa, jossa voisi "hyväksyttävästi" selvin päin huudella kaikenlaista soopaa ilman että siitä joutuu vastuuseen...
Brittifudiksestahan tuo Jokerifanien ugh ugh on kopiotu. Banaanejakin taisi lennellä kentälle toissa kauden Jokerit - hifk -puolivälierien jälkeen :)Viestin lähetti JHag
Brittifudiksessa ei huudeta ugh, siellä heitellään tietyn ihonvärin omaavia pelaajia banaaneilla. Siinä on asennetta!
Enpä mä sitä Suomessa erityisen rasistisena koe vaikka ulkomailla tuon huudon perusta rasistinen onkin. Nykyisin tuota huudellaan Jokerikatsomossa jokaiselle pelaajalle joka tuomarille menee itkemään, passista riippumatta.Viestin lähetti Tarinankertoja
UGH!!! (tarkoittaen; allekirjoitan. Ei mitään tekemistä Jokerikannattajien ala-arvoisen ja rasistisen huudon "Ugh!" kanssa)
Viestin lähetti Tuomas
Enpä mä sitä Suomessa erityisen rasistisena koe vaikka ulkomailla tuon huudon perusta rasistinen onkin. [/URL]
Ugh ugh! [/B]
Olipas muuten kerrankin asiallinen kolumni MTV3:n sivuilla.
Viestin lähetti Playmaker
Ihan vaan kuriositeettina tällainen, että sinäkin olet kuullut sen hieman väärin. :)
"Hata IFK".