Tähtipakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
NHL-pelaaja Lars Eller vahvistaa JYPiä / Uutiset / JYP
Mukava uutinen näin viikon alkuun. Ainakin itse olen tykännyt Ellerin pelistä, mitä joskus NHL:n puolelta nähnyt ja tuskin hirveän kalliskaan JYPille tulee olemaan (cap hit 1,325m dollaria ja sopimus loppuu kauteen 2013-2014).
Montreal Canadiensin tanskalaishyökkääjä Lars Eller vahvistaa JYPin SM-liigamiehistöä NHL:n työsulun ajan.
23-vuotias Eller on pelannut Montrealissa viimeiset kaksi kautta. Sitä ennen hän pelasi vahvan AHL-kauden Peoriassa ja samalla NHL-tulokaskaudellaan 2009 – 2010 myös 7 NHL-ottelua St. Louis Bluesissa. Eller on pelannut yhteensä yhteensä 163 NHL- ottelua tehoin 25 + 22.
Ennen Pohjois-Amerikan vuosiaan Eller pelasi neljä kautta Frölundan organisaatiossa Ruotsissa.
- Eller on monipuolinen, hyvin liikkuva ja taitava hyökkääjä, joka pystyy rakentamaan peliä ja tekemään
myös maaleja. Hän pystyy pelaamaan keskushyökkääjänä tai laidassa, sanoo JYPin pelaajakoordinaattori Jukka Holtari.
Lars Eller saapuu Suomeen marraskuun maaottelutauon jälkeen. Eller pelaa avausottelunsa JYP-paidassa perjantaina 16. marraskuuta kotiottelussa JYP-Tappara.
Ellerin lisäksi JYPiä vahvistaa NHL-pelaajista Rich Peverley, joka on pelannut JYPissä nyt 11 SM-liigan ottelua tehoin 1+ 9.
Mukava uutinen näin viikon alkuun. Ainakin itse olen tykännyt Ellerin pelistä, mitä joskus NHL:n puolelta nähnyt ja tuskin hirveän kalliskaan JYPille tulee olemaan (cap hit 1,325m dollaria ja sopimus loppuu kauteen 2013-2014).