Mainos

Lapsi- ja vanhemmuusasiat

• 122 495
  • 727

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Knox arvostan, että soitit ja pysyit asialinjalla ja hoidit asian vaimosi puolesta ja perheenne tähden. Harmittaa lapsesi puolesta, mutta kivatkin isovanhemmat voivat olla kamalia vanhempia ja appivanhempia ja rajat on pakko vetää.

Jos mulla olisi lapsi, jota olisin loukannut noin pahasti niin itsepäisenäkin ihmisenä olisin valmis vaikka ryömimään päästäkseni hänen ja hänen perheensä kanssa tekemisiin. Anoppisi täytyy olla pahasti narsistinen tyyppi, jos ei pysty pyytämään anteeksi.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tiedän mistä puhun. Olen laittanut välit totaalisesti poikki tällaiseen sukulaiseen. Tärkeää olisi ettei edes hyvän joulun toivotuksiinkaan vastattaisi mitenkään. Täydellinen väliinpitämättömyys on ainoa tapa millä nuo pysyvät aisoissa.

Juuri tämä. Läheiset ihmiset voi valita. Itse vedin kaikki välit poikki faijan puolen sukulaisiin faijan kuoleman jälkeen. Elämä muuttui helpommaksi samantien.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Puhelun päätyttyä vaimoni oli lähes järkyttynyt, hän sanoi että nyt hän sen tajuaa, tuo akka on ihan totaalinen narsisti. Kaikki käännetään omaksi eduksi, omia tekemisiä vähätellään ja vika on aina muissa.
Täälläkin vaimo tajusi oman äitinsä olevan täysi narsisti tässä vaiheessa kun olemme noin nelikymppisiä. Kuten tuossa muut jo sanoivatkin, niin eivät he anteeksi pyydä tai tule millään tavalla muuttumaan. Puhuvat teistä jatkuvasti paskaa muille ja haukkuvat teitä. Itse eivät voi tehdä mitään väärin. Ovat sentään teitä vanhempia, niin kyllähän he nyt tietävät miten maailma makaa!

Te olette hoitaneet asian 100-prosenttisen hyvin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy