Lainauksia muusikoilta

• 9 050

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
OikeaPakki kirjoitti:
Ehkä kurkoin?

Maailmanlaajuisesti ehkä eniten huomiota saanut lausahdus: " we are more popular than jesus", veti miljoonat herneet nenään 60-luvulla. Asiallahan oli itse Fab four jossakin TV-haastattelussa.
Paremmaksi pisti, tottakai, kulttibändi Roctum.
"Meistä tulee jouluun mennessä isompia ja suositumpia kuin Jeesus ja Beatles yhteensä"
[size=-1][size=-1]"Mutta eihän me rahaa tarvita, ei Jeesuskaan mikään rikas ollut"[/size][/size]
[size=-1][size=-1]"Homman idea ei ole soittaminen, vaan rock ’n’ roll ja perse."

www.roctum.rocks.it
[/size][/size]
[font=arial,helvetica][size=-1][font=arial,helvetica][size=-1][/size][/font][/size][/font]

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Hynyseltä noita tippuu tämän tästä. Itse kuulemistani mainitaan vaikkapa viime kesän keikka Wanaja festeillä Hämeenlinnan linnanpuistossa. Iltatuuli leyhytti hieman Hynysen kutreja, jolloin mies tokaisi: "Myöhän ollaan niinku Bon Jovin videossa. Paitsi että myö ollaan paljo paremman näkösiä."

Europoli

Jäsen
Miksi mennä suden luolaan, jos voi olla poiskin.
- Topi Sorsakoski naimisiinmenosta

Eddie Van Halen voisi mennä vaikka paskahuussiin tai johonkin muuhun yksinäiseen paikkaan soittamaan. Hän soittaa niin teknisesti ja vailla tunnetta, ettei sitä jaksa kukaan kuunnella.
- Agnus Young

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Olen suomen ainoa pitkätukkainen kalju mies" -Juice Leskinen (Kiitokset Predalle Juice-ketjussa).

Ja kai kaikki Masa Nykäsen kommentit kuuluvat tänne.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Joitain suosikkejani vuosien varrelta...

"I don't regret nuthin'"

"Rock and roll hit England like Hiroshima"

"I've never had a problem with drugs. I've had problems with the police."

"You've got the sun, you've got the moon, and you've got the Rolling Stones"

- Keith Richards

"Just watch me tonight, I'm gonna totally demolish this drumkit."

"If we'd have said we were not upset, they would have thought we were so rich it meant nothing to us, and if we say we're upset about it, they'll say money is all we care about."

- John Bonham

"A lot of rock bands are truly a legend in their own minds."

"I was with a girl not terribly long ago and she said "Mr. Roth, I think you’re the oldest person I've ever been with." I said "Honey I was gonna say the same thing to you."

"I think people want the balance more than ever. You know, plant an Ethiopian, feed the rain forest, save the ozone layer--you gotta have that! "Oh woe is me," as a form of self-dramatization, is always fun. It shouldn't be replaced, but there should be a balance. Sooner or later, it's Miller time! Sooner or later, there is some hallelujah, watusi-tailgate, light-up-the-goddamn-sky-it's-finally-the-weekend, okay? And I don't care whether you wear a cowboy hat or your hair is purple, I don't care if you have a wedding ring or a clit ring, sooner or later, there's Miller time! That doesn't mean simple belly laughs, and it doesn't mean high-brow. It just means, "Wanna go have a drink?""

"We get to the hotel, there's people partyin' in the parking lot, people gettin' down in the elevator, wow! I swear to God I had this one chick, this chick was poundin' on my door, she was kickin' and screamin' at my door 'til about 6.30 this morning. Finally, I just said, "Fuck it! and let her out of my room"

"We wouldn't lie to ya! We just met ya! Lyin's for LATER in the relationship..."

"I only have two flavors baby, bubblegum and dick... and I'm all out of bubblegum."

- David Lee Roth

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
"I like it when people say, 'I can't believe he wore that'. We're in show business. The whole idea is to sleep late and wear cool clothes." - Chris Isaak

"Rock journalism is people who can't write interviewing people who can't talk for people who can't read." - Frank Zappa

Zappa-sitaatin voi kyllä niin halutessaan lukea myös näkemyksenä tyypillisestä urheilujournalismista.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
"I hate Zeppelin. Just because they are a hell lot of better than us"

-Pete Townsend

"Let's play fucking hard!"

-Bob Dylan, jollain englantilaisilla hihhlulifolk festareilla

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
"Suosittelen kovaa ryyppäämistä, se kasvattaa huumorintajua" - Lemmy Kilmister

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lisää Hynysiä

Hynysen muistaakseni ensimmäinen välispiikki Eppujen lämppärikeikalla Kuopiossa:
"Vittu mie en tiiä yhtään mitä mie teille sanosin, tommosta saatanan kukkamekkoporukkaa!"

Olihan se yleisö "ehkä" vähän erinäköistä kuin Kotiteollisuuden normikeikalla...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy