Lainauksia muusikoilta

  • 8 997
  • 33

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otsikko on nyt vähän kökkö. Joka tapauksessa, ideana on kerätä ketjuun musiikkimaailman rääväsuilta hauskoja lainauksia työ- tai minkä vaan päivän piristykseksi. Anteeks niim pal gauhiast jos tällainen ketju on jo, itse en löytänyt. Kaikki läpänheitot, päänaukomiset ja muut sekaan. Päänaukomiset ovat tietysti varsin mukavia vaikka eivät olisivatkaan varsinaisesti hauskoja.

Alkuun luonnollisesti pari mitkä tulevat itselle mieleen:

"Ei pidä miettiä liikaa, mitä tekee. Jos kelaa liikaa, tuloksena on Negativen kolmas levy."
-Ville Valo Suessa joitain kuukausia takaperin

"Women are great. I love every single bone in their body. Especially mine."
-Steven Tylerin legendaarinen.

Niin, poistakaa rakkaat modet ihan vapaasti, mikäli joku onnistuu kaivamaan bittiavaruudesta jonkun ikivanhan samanlaisen ketjun.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Mul on aina kolkyt donaa taskussa... Jos mul loppuu nää duunit, ni sit mä myyn vaik Amsterdamis persettä"

Andy McCoy joskus muinoin tv:n ajankohtaisohjelman haastattelussa, kun Hanoi Rocks ratsasti suosionsa huipulla.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Freddie Mercuryn heittoja:

"Rod Stewart, Eiton John and I were going to form a band called Hair, Nose and Teeth after the three of us. But it hasn't happened because none of us can agree on the order of the words!"

"I'm just a musical prostitute, really."

"What will I be doing in twenty years' time? I'll be dead, darling! Are you crazy?"

Tuossa viimeisenä olevassa kommentissaan osui harmittavan lähelle. Loistava, käsittämättömän upea laulaja ja esiintyjä. Valitettavasti en koskaan päässyt näkemään livenä.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eino_Mies kirjoitti:
"Mul on aina kolkyt donaa taskussa... Jos mul loppuu nää duunit, ni sit mä myyn vaik Amsterdamis persettä"

Vuodelta 1985 siis tämä. En tiedä miten pääsin unohtamaan, mutta yhä edelleenkin saa naurut, kun näkee jätkän pokkana kaivavan setelitukon lompakostaan. "Jos mä nään jotain siistiä ni mä ostan sen."

Tästä tuli mieleen myös Michael Monroen taannoinen:

"Dingo yritti olla joku uus Hanoi Rocks mut eihän ne osannu ees hiuksia laittaa. Niiden tukatkin oli ihan perseestä."
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Tänne kuuluu toki ainakin nimimerkki Naughty_S:n nimimerkissäkin ollut lausahdus eräältä musiikkihistorian lahjakkaimmalta ja omituisimmalta hahmolta, Les Claypoolilta.

"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since there's no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities."
 

JanJ

Jäsen
"Women. You can't stand them.
And they can't pee standing"

Jim Morrisonia lainasin ulkomuistista.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Elvis Costellon viisaus muistui mieleen:

Writing about music is like dancing about architecture.

Näinhän se on.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tommi Liimatta:

"Soittaminen ja juominen on vähän kuin nukkuminen ja paskantaminen. Erikseen tehtynä helvetin nautinnollisia asioita, mutta samanaikaisesti tehtynä katastrofi."

Itse olen tosin eri mieltä. Soittaminen ja juominen yhdessä on erittäin mukavaa ja kehittävää.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Eino_Mies kirjoitti:
"Mul on aina kolkyt donaa taskussa... Jos mul loppuu nää duunit, ni sit mä myyn vaik Amsterdamis persettä"

Andy McCoy joskus muinoin tv:n ajankohtaisohjelman haastattelussa, kun Hanoi Rocks ratsasti suosionsa huipulla.
'Kolkytdonaa' oli Andy. Damiin persekauppiaaksi matkalla oli Michael Monroe. Noin sanoo minun muistini.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Twite kirjoitti:
'Kolkytdonaa' oli Andy. Damiin persekauppiaaksi matkalla oli Michael Monroe. Noin sanoo minun muistini.

Muistisi sanoo väärin. Ainakin Damiheitto on Andyn juttua.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Pistetään nyt joitain helmiä Suomen suurimmalta rock-staralta.

"Jos on tarpeeks älykäs, niinku mä, niin voi saada mitä ikinä haluaa, puhumalla. Pelkästään puhumalla sä voit tienata miljoonia tai päästä valtion päämieheksi. Se on helvetin yksinkertaista. Mitä muuta Hitler teki kuin puhui ja puhui, mutta se ei ollut tarpeeks älykäs."

"Olin muuten gay-prostituoituna Tukholmassa. En osannut pitää vakituisia työpaikkoja. Tein mitä tahansa rahasta, ja kun kerran sain rahaa halusin aina lisää, kuka nyt köyhänä haluaa olla."

"Katso mun ihoa, se on tumma ilman aurinkoakin. Ja mun lärvi on Kreikasta kanssa."

"Molemmat (Andy ja Remu Aaltonen) ollaan suomalaisia kaaloja. Remu on mun hyvä ystäväni, eikä mulla oo mitään huonoa sanottavaa siitä. Uskon, että Remulla on samat ajatukset. No, mulla oli kesäloma, heitin Remun kanssa viitisentoista keikkaa eri puolilla Suomea. Kaikki oli ok, mun nimi täytti ne paikat. Yleisöstä oli kiinnostavaa kun molemmilla mustalaisverta."

"Hierarkia oli syntynyt, oli starat Iggy ja Andy sekä bändi, Alvin, Seamus ja Paul."

"Tää on ihan baby gamea (Suomessa), mutta jenkeissä ja Englannissa kukaan ei uskalla tulla mun jälkeen lavalle. Mua on pyydetty lämmittelijäks bändeille, ja yleensä ekan keikan jälkeen ne sanoo, et sä et voi enää tulla. Mä oon 20 vuotta keikkaillut ja mä osaan saada jengin käsiin. Ei ne diggaa siitä, että lämmittelijä saa helvetinmoisen vastaanoton."


Siinä nyt muutama helmi.
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Remember Alamo!" Dusty Hill ammuttuaan vahingossa itseään meksikolaisessa baarissa. Ilmeisesti jotain riidanpoikasta burritomaan poikien kanssa.
 
Tämä Amerikan diivan lausahdus on myös aika legendaarinen;

"Aina, kun katson televisiosta köyhiä ja nälkäänäkeviä lapsia minua alkaa itkettää, tarkoitan, että minustakin olisi ihanaa olla niin laiha, mutta ilman kärpäsiä ja kuolemaa ja semmoista."

-Mariah Carey
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blackie Lawlessilta kysyttiin aikoinaan, että miksi tämä rupesi muusikoksi. Vastaus oli "To get my dick sucked".
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Harri Aalto ilmoitti Kotimaan Katsauksessa 1986 "olevansa helpottunut koska Pori-rock on kuollut", Olli Lindholm antoi "samalla mitalla" takaisin...

"Kukaan ei valtuuttanut Harri Aaltoa, koska Harri Aalto on täydellinen mulkku ja hänen suunsa on vittu, mikä on pilattu hampailla"
"Mies saatana käy punttisalilla ja juo kaljaa ja pelkää ettei sillä ei seiso"
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Lakaisija kirjoitti:
Tämä Amerikan diivan lausahdus on myös aika legendaarinen;

"Aina, kun katson televisiosta köyhiä ja nälkäänäkeviä lapsia minua alkaa itkettää, tarkoitan, että minustakin olisi ihanaa olla niin laiha, mutta ilman kärpäsiä ja kuolemaa ja semmoista."

-Mariah Carey

Ei tuo voi pitää paikkaansa. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Ehkä kurkoin?

Maailmanlaajuisesti ehkä eniten huomiota saanut lausahdus: " we are more popular than jesus", veti miljoonat herneet nenään 60-luvulla. Asiallahan oli itse Fab four jossakin TV-haastattelussa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
OikeaPakki kirjoitti:
Asiallahan oli itse Fab four jossakin TV-haastattelussa.

Vahvan muistikuvan mukaan olen nähnyt pätkän, jossa John Lennon sanoo tuon lauseen yhtyeen tullessa lentokoneesta ulos, kun The Beatles on juuri laskeutunut Amerikkaan ja faneja on vastassa todella paljon.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
"Heikki, vittu mitä paskaa!" - Albert Järvinen Hectorille Tavastian takahuoneessa
 

TML

Jäsen
Nyt haukataan paskaa sillä en muista tätä kokonaisuudessaan mutta mitäs kaikkea hienoa se tämän itä-suomen oman Kotiteollisuuden Hynynen lohkaisi palkintogaalassa? Joku meni ainakin näin kun hän lähetti terveisiä jollekkin että "paskat bailut, hyvät jatkot, onneks et tullu". Terveisenä lähetti bändi kaverilleen.

Korjatkaa nyt jotkut tätä sillä tää on monta vuotta vanha ja oma muistikuvani on hutera.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
TML kirjoitti:
Nyt haukataan paskaa sillä en muista tätä kokonaisuudessaan mutta mitäs kaikkea hienoa se tämän itä-suomen oman Kotiteollisuuden Hynynen lohkaisi palkintogaalassa? Joku meni ainakin näin kun hän lähetti terveisiä jollekkin että "paskat bailut, hyvät jatkot, onneks et tullu". Terveisenä lähetti bändi kaverilleen.

Korjatkaa nyt jotkut tätä sillä tää on monta vuotta vanha ja oma muistikuvani on hutera.
"Sinkkoselle Lappeenrannan keskussairaalaan semmosia terveisiä, että et menettäny mitään, paskat bileet ja helvetin ruman näkösiä akkoja"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös