Kanalin_Helmi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Itsellä toimi Androidilla moitteetta lainaaminen kun juuri kokeilin.
Mulla toimi silloin viimeksi. Nyt ei ja on iphone…Onko sulla Android-puhelin?
Edellisviikolla kun siinä lainaamisessa oli häikkää, niin olin lopulta yhteydessä Lukon toimistoon. Sieltä oli testattu lainaamista ja oli toiminut normaalisti, mutta testi tehtiin iPhonella. Minulla taas on Android, ja eikös käyttäjällä @Gädda ollut sama ongelma ja androidilla mentiin sielläkin?
Silloin ongelma ei ratkennut. Toin kyllä puhelimitse epäilykseni esille, että voisiko olla nimenomaan tiettyyn käyttöjärjestelmään rajoittuva vika.
Juu. Ei pysty lainaamaan. Kokeilin sulle laittaa.Jos jollakin kausaria joutilaana, niin ottaisin mielellään lainaan. Lukko-sovellus löytyy. Jospa se nyt toimisi.
Edit. Ilmeisesti vieläkin alhaalla tuo lainaus-mahdollisuus.
”Jatkossa Feran kausikortti tulee noutaa Lukon toimistolta. Lisätietoa noutoaikatauluista tulossa lähempänä Feran kauden alkua”. Tämä joulukuulta ja ainoa juttu, joka tuli pikaisella etsinnällä vastaan.Muistaako joku, että saiko Feran tulevan kesän kausikortin toimistolta vai miten tämä nyt meni Lukon kausikorttilaisilla? Jonkun jutun muistan nähneeni, mutta nyt ei löydy mistään sitä.
Noni, joo tuon juuri muistin. Ehkä tässä odotellaan sitten vaan noutoaikataulua.”
”Jatkossa Feran kausikortti tulee noutaa Lukon toimistolta. Lisätietoa noutoaikatauluista tulossa lähempänä Feran kauden alkua”. Tämä joulukuulta ja ainoa juttu, joka tuli pikaisella etsinnällä vastaan.
Olisi yksi lippu, laitoin yv.Avautui sittenkin töiden puolesta mahdollisuus pitsiturneeseen mutta tietenkin normiliput jo sold out. Pistäkääs viestiä jos löytyy ylimääräisiä!
Ei tännekään ole tullut laskua.Oletteko saaneet kausikortista jo laskua? Ennen on rahastettu hyvissä ajoin ennen kauden alkua, mutta onkohan nyt jäänyt mun lasku johonkin matkalle vai puuttuuko muiltakin?
Ei tännekään ole tullut
Juu ei ole lähetetty mitä alkuviikosta soittelin.Sama homma. Vaan muistanko väärin jostain toisesta ketjusta lukeneena, että seisomakatsomon laskuja ei ole vielä lähetetty? Istumakausareista olisi laskut jo tullut. Seisomakatsomossa siis itsellänikin tuo kausari ja hieman jo jännitellyt karhukirjettä, kun ei ole posti kiikuttanut mitään laskua.