Kattos perhanaa, hyvä huomio.Torstaina ilmaispeli.
Kattos perhanaa, hyvä huomio.Torstaina ilmaispeli.
Mun mielestä niitä lippuja sai myös pitkänmatkalaiset varata. Ja saman kertoo myös Lukon kotisivut.Olisko jollakin huomiseksi kausikorttia lainata? Ottaisin pojan mukaan peliin mutta ei ehdi toimistolta hakea lippua, kun pitäs lähteä täältä suippolandiasta niin aikaisin.
Laitoin YV:täEnsmäisel YVn laittaneelle seisomakausari perjantaille.
Tämä meniEnsmäisel YVn laittaneelle seisomakausari perjantaille.
Vielä olisi tarve jos jollain jää matsi välistäJos jollain kausarin lainaksi peliin saisi, olisin kiitollinen! Itsellä on tietysti kausari, mutta saadaan pikkubroidi myös hallille Turusta.
E: Lisätty loppulauseke
Mulla aukee sovellus ihan normaalisti ainakin.Onko kukaan saanut lainattua kausikorttia sovelluksen kautta? Meikäläisellä herjaa vaan, että kirjautumisessa tapahtui virhe ja yritä myöhemmin uudestaan. Ei onnistunut eilen eikä tänäänkään. Ja ilmeisesti muillakin ollut samaa ongelmaa.
Oli vähän huonosti selitetty. Sovellus aukeaa täälläkin, mutta kun yrittää lainata kausikorttia, niin siinä kohtaa tulee tuo teksti.Mulla aukee sovellus ihan normaalisti ainakin.
Jos jollain lainata kausikorttia ni olisin kiinnostunut
Onko sulla Android-puhelin?Kausikortin lainaamisessa edelleen jotain ongelmaa vai? Kun yrittää lähettää, niin tulee vaan joku rasti ruutuun?
Onko jollakin samaa ongelmaa esiintynyt ja miten ratkesi?
Android tosiaan täällä ja sama ongelma. "Kirjautumisessa ongelma" tms. kun yrittää lainata kausikorttia.Minulla taas on Android, ja eikös käyttäjällä @Gädda ollut sama ongelma ja androidilla mentiin sielläkin?