Lahtelainen fanikulttuuri

  • 228 906
  • 849

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Miltäs se tänään kuulosti se "pääkatsomon" kannatus/vastaus huutoon? Itse kun sitä ei oikein sinne kuule, koska A: hoidan kyllä oman tonttini tai B: jos yritän kuunnella, niin vierestä hoidetaan myös kohtuu hyvin.
A2 katsomosta siis koitin havainnoida.
Tänään kajahti ehkä kovimpaa kaikista kerroista mitä oon sitä ite ollu todistamassa! Etenki voittomaalin synnyttyä! Hienoa, että koko halli lähtee chantteihin mukaan!!!!

Lisäys: Olin siis ite faniryhmän mukana turkoosissa kulmassa
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tänään kajahti ehkä kovimpaa kaikista kerroista mitä oon sitä ite ollu todistamassa! Etenki voittomaalin synnyttyä! Hienoa, että koko halli lähtee chantteihin mukaan!!!!

Lisäys: Olin siis ite faniryhmän mukana turkoosissa kulmassa
Voittomaalin jälkeen kajahti ihan saatanan hyvin. Aivan mahtavalta kuulosti livenä.
 

miklo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miltäs se tänään kuulosti se "pääkatsomon" kannatus/vastaus huutoon? Itse kun sitä ei oikein sinne kuule, koska A: hoidan kyllä oman tonttini tai B: jos yritän kuunnella, niin vierestä hoidetaan myös kohtuu hyvin.
A2 katsomosta siis koitin havainnoida.
Tänään täytyy antaa posia myös päätykatsomolle turkoosien vierestä, josta ekaa kertaa kunnolla kuului vastaus huutoon. Ja kuten muilta tulikin jo, että erittäin hyvältähän se vastaus tänään kuulosti kokonaisuudessaan.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Havahduin myös jossain vaiheessa telkkarista katsellessani, että yleisö lyö käsiään yhteen erittäin ansiokkaasti. Ylpeä olen siitä, että koko halli taputtaa ja kannustaa ja siihen ei mitään läpsyttimiä tarvita. Oikeanlaista kulttuuria ja kyllä se käsistä lähtevä ääni vaan kuulostaa telkkarinkin kautta paremmalta.

Eli on tässä organisaation ohella myös koko yhteisö kasvanut ja Lahessa ei tarvitse enää ikinä läpsyttimiä kuunnella.
 

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Havahduin myös jossain vaiheessa telkkarista katsellessani, että yleisö lyö käsiään yhteen erittäin ansiokkaasti. Ylpeä olen siitä, että koko halli taputtaa ja kannustaa ja siihen ei mitään läpsyttimiä tarvita. Oikeanlaista kulttuuria ja kyllä se käsistä lähtevä ääni vaan kuulostaa telkkarinkin kautta paremmalta.

Eli on tässä organisaation ohella myös koko yhteisö kasvanut ja Lahessa ei tarvitse enää ikinä läpsyttimiä kuunnella.
Kauhistuttavaa oli katsella Oulusta lähetystä kun siellä joka pelikatko valot sammui ja välkkyi miten sattuu. Siihen päälle vielä ne läpsyttimet... Aivan karmea keksintö. Onneksi Lahessa päästy eroon ja muuallakin pitäisi. Kyllä käsistä saa ääntä ja tunnelmaa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Eli on tässä organisaation ohella myös koko yhteisö kasvanut
Sellasta viel ite toivois, että halli olis täynnä.
Ku raha Liiga-Pelsulle on rahaa myös lahtelaiseen junnukiekoon.
Olis nättiä, ku joskus olis suurelta osin omista pojista tehty joukkue, johon haettais sitte niitä täsmävahvistuksia.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kauhistuttavaa oli katsella Oulusta lähetystä kun siellä joka pelikatko valot sammui ja välkkyi miten sattuu.
Isku Areenalle kun taidetaan uusia kaukalo tässä kesällä, niin saatetaan saada tuollaiset samanlaiset digitaaliset mainokset laitaan kuin mitä juuri Oulussa ja myös Tampereella on. Toivottavasti ei vaan lähdetä valoja sitten sammuttelemaan mainos- ja pelikatkoilla tuon myötä.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Isku Areenalle kun taidetaan uusia kaukalo tässä kesällä, niin saatetaan saada tuollaiset samanlaiset digitaaliset mainokset laitaan kuin mitä juuri Oulussa ja myös Tampereella on. Toivottavasti ei vaan lähdetä valoja sitten sammuttelemaan mainos- ja pelikatkoilla tuon myötä.
Eikös tuo digikaukalo ole hirmu kallis? Tuskin meillä on varaa sellaiseen.

Ainiin, ja myös Raumalla on tuollainen.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Eikös tuo digikaukalo ole hirmu kallis? Tuskin meillä on varaa sellaiseen.

Ainiin, ja myös Raumalla on tuollainen.
LED-kaukalon investoinnit taitaa joo olla miljoonan ellei ylikin, toki ainahan kaikenlaisia maksujärjestelyjä löytyy kuten leasing-sopimukset. Uusi kaukalo Iskulle kuitenkin ilmeisesti tulee kesän aikana, onko se sitten uusi ”perinteinen” kaukalo vai jotain muuta, niin sehän nähdään sitten myöhemmin.
 

BaronFIN

Jäsen
Näistä rantapalloista huutelijoille; kuuluu asiaan puolivälierissä vaikka en ole koskaan ensimmäistäkään heittänyt. Paras muisto näihin liittyen oli Lahdessa heitetty pumpattava Barbara voitetun Kärppä-sarjan jälkeen 2012.

Only in Lahti. Lähtikö Komarovin mukaan silloin vai muistaako joku paremmin?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
^
Yllä oleviin viesteihin liittyen:
Oliko se sitten välieräsarjan katkaisumatsi Bluesia vastaan, kun jäälle lensi leninkimekko?

Muistan kun juuri Smolenak kaappasi sen ja alkoi pukeutua siihen =D , =D .
Oli kyllä kunnon karnevaalimeininki pelaajilla silloinkin.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
^
Yllä oleviin viesteihin liittyen:
Oliko se sitten välieräsarjan katkaisumatsi Bluesia vastaan, kun jäälle lensi leninkimekko?

Muistan kun juuri Smolenak kaappasi sen ja alkoi pukeutua siihen =D , =D .
Oli kyllä kunnon karnevaalimeininki pelaajilla silloinkin.
Oli muuten toisin päin, mekko lensi jäälle Kärpät-sarjan ratkaisussa ja se pumpattava lensi jäälle välierissä Bluesia vastaan. Smolenak molemmissa pääosissa!
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Oli muuten toisin päin, mekko lensi jäälle Kärpät-sarjan ratkaisussa ja se pumpattava lensi jäälle välierissä Bluesia vastaan. Smolenak molemmissa pääosissa!
Juu. Ja se pumpattava Barbara heitettiin silloin jäälle Klubi-katsomosta.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Ei kuulemma ole. Liiga- ja U20-joukkueiden ja Junior-Pelicansin välillä ei ole minkäänlaista rahaliikennettä, tiesi aiemmin tänä keväänä joku palstaveli kertoa.
Okei. No sitte olen ymmärtänyt väärin.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Oli muuten toisin päin, mekko lensi jäälle Kärpät-sarjan ratkaisussa ja se pumpattava lensi jäälle välierissä Bluesia vastaan. Smolenak molemmissa pääosissa!
Mä olin isäukon kanssa tuossa pelissä kun pumpattava heitettiin jäälle :D Ai että noita muistoja. Mä muistan kans, että ois ollut Kärpät voiton jälkeen tuo barbara, samoin faijankin muistelee näin.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat

Hölöttäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viimeisessä kuvassa täällä mainittu mekko ja Radek kaikessa kauneudessaan!
 

BaronFIN

Jäsen
Ja tämä on sitä seurakulttuuria kun katsoo noita nimiä: Seikola, Latvala, Sopanen, Koskiranta, Smolenak, Lasch… Kova se porukka oli silloinkin.

Ja vastaavasti Kärpistäkin: Pokka, Stümphel, Donskoi, Huml… Näistä nimistä näkee edelleen painajaisia, se oli just niin kova sarja ettei kynsistä jäänyt mitään jäljelle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näistä nimistä näkee edelleen painajaisia, se oli just niin kova sarja ettei kynsistä jäänyt mitään jäljelle.
Mun täytyy tunnustaa, että kun Kärpät meni tossa sarjassa 3-1 johtoon, hetkellisesti kävi mielessä et päästäänköhän me koskaan välieriin?

No sit tuli game 5 Lahes ja Latvalan hattutempulla sarja lähti kääntymään. Loppu onkin historiaa. Toi Kärpät-sarja 2012 oli rehellisesti yksi kaikkien aikojen upeimpia.
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
LED-kaukalon investoinnit taitaa joo olla miljoonan ellei ylikin, toki ainahan kaikenlaisia maksujärjestelyjä löytyy kuten leasing-sopimukset. Uusi kaukalo Iskulle kuitenkin ilmeisesti tulee kesän aikana, onko se sitten uusi ”perinteinen” kaukalo vai jotain muuta, niin sehän nähdään sitten myöhemmin.
Jos tämmönen tulee nyt tai tulevaisuudessa niin toivottavasti siihen mennessä on viisastuttu siten että mainokset ei välit pelin ollessa käynnissä. Häiritsevää katsojille ja uskoisin että myös pelaajille. Alkushow ym asioissa tämmöisen kaukalon valot toki hienot
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
*mainokset ei välky pelin ollessa käynnissä.

Korjaten itseäni ylempään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös