Mitähän vittua tollanen persereikä saa siellä katsomossa edes olla. Luulis seuraakin kiinnostavan, jos siellä joku on ihan sekasin ja uhkaa muiden hakkamisella. Jokaselle hevoselle löytyy kengittäjä ja sit voi olla et tanner tömisee ja aisaa kaatuu saamalla, ennaltaehkäisevänä toimena laittaa vaikka puolen kauden tai kauden bannit alkuun ja kattoa alkaako käyttäytymään.Sama on kaveri, huutelee kaikkee tyhmää katsomossa ja uhkaa jokaista huomauttajaa hakkaamisella yms :D Säälittävä tapaus, keskittyy ihan muuhun kuin oleelliseen.
Täysin turha toivo. Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Facebookin perusteella ihan sukuvika vieläpä kyseessä.Vihjaatte sille kyseiselle mahatifo / white whale jantterille että lukeeko Jatkoaikaa? Että siellä on juttua Pelsujen fanitoiminnasta yms yms ;D.
Jos vaikka alkais kellot soimaan? Ja tekis jotain johtopäätöksiä.
Asia selvä jos näin että ei edes itse tajua olevanta nolo. No sitten orkanisaation kautta vois vinkata.Täysin turha toivo. Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Facebookin perusteella ihan sukuvika vieläpä kyseessä.
Siis tämäkö se on? :D tuo vässykkä mätisäkki..voi Jeesus. Täytyykin varmaan mennä matsiin niin voi avautua hänelle. Otan ilomielin palautteen vastaan.Paidaton sankari?
Tulitko peliin avautumaan?Siis tämäkö se on? :D tuo vässykkä mätisäkki..voi Jeesus. Täytyykin varmaan mennä matsiin niin voi avautua hänelle. Otan ilomielin palautteen vastaan.
On se kuulema muutaman tappouhkauksen jo huutanut dumarille :D tiedä sit pitääkö paikkaansaTulitko peliin avautumaan?
Meinaan aika yllättävän hiljaa ollut tänään =)
Jaajaa, mennyt itseltä ihan ohi vaikka aika lähellä tätä kaverusta yleensä majailenkin. On tainnut olla oma keskittyminen vaan siis jossain muualla =)On se kuulema muutaman tappouhkauksen jo huutanut dumarille :D tiedä sit pitääkö paikkaansa
Mun mielestä Lehterä mainitsi jossain ottelua edeltäneessä haastattelussa, että Instagramissa saattanut tulla värikästäkin palautetta, mutta taisi sanoa, että kuuluu asiaan ja ettei oo tainnut pahemmin niitä edes lueskella. Aika hyvässä hengessä siitä jerrytteli.IFK-palstalla spekuloidaan sarjan tapahtumia, että häirintää olisi tullut mm. meidän leiristä joiltain "faneilta", ihan uhkauksia perheeseen yms. Tästähän Peltonen muunmuassa mainitsi vikan pelin lehdistötilaisuudessa. Toivottavasti ei pidä paikkaansa. Olkoon mikä joukkue tahansa, niin se on aina väärin.
Samaa ollaan luettu!Mun mielestä Lehterä mainitsi jossain ottelua edeltäneessä haastattelussa, että Instagramissa saattanut tulla värikästäkin palautetta, mutta taisi sanoa, että kuuluu asiaan ja ettei oo tainnut pahemmin niitä edes lueskella. Aika hyvässä hengessä siitä jerrytteli.
Edit. Nyt noita naapurista luettuani, niin tuli vähän sellanen fiilis et siellä taidetaan nyt vaan yrittää kanavoida omaa surua ja perseilyä muita syyttäen. Varmasti on joku nuori Lahtisonnikin ig:ssä sekoillut, mut isommassa kuvassa naapuristakin sai vaikutelman, että omat pettyneet fanit on käyttäytyneet huonosti pitkin kautta ja tulleet somelinjoista läpi.
Tämä.Yksi toive…Yksi toive vain:
Jättäkää ne rantapallot sinne autoratojen ja legopakettien joukkoon. Leikitte niillä sitten taas huomenna.
T:Kukkahattu-setä
Pitäisi loppua, pronssipelejä ei pitäisi pelata missään.Tämä.
Muutenkaan välierissä ottelusarjan hävinneen pelaajiston pelikausi ei lopu siihen häviöön.
Sama.Yksi toive…Yksi toive vain:
Jättäkää ne rantapallot sinne autoratojen ja legopakettien joukkoon. Leikitte niillä sitten taas huomenna.
T:Kukkahattu-setä
Tänään kajahti ehkä kovimpaa kaikista kerroista mitä oon sitä ite ollu todistamassa! Etenki voittomaalin synnyttyä! Hienoa, että koko halli lähtee chantteihin mukaan!!!!Miltäs se tänään kuulosti se "pääkatsomon" kannatus/vastaus huutoon? Itse kun sitä ei oikein sinne kuule, koska A: hoidan kyllä oman tonttini tai B: jos yritän kuunnella, niin vierestä hoidetaan myös kohtuu hyvin.
A2 katsomosta siis koitin havainnoida.
Voittomaalin jälkeen kajahti ihan saatanan hyvin. Aivan mahtavalta kuulosti livenä.Tänään kajahti ehkä kovimpaa kaikista kerroista mitä oon sitä ite ollu todistamassa! Etenki voittomaalin synnyttyä! Hienoa, että koko halli lähtee chantteihin mukaan!!!!
Lisäys: Olin siis ite faniryhmän mukana turkoosissa kulmassa
Tänään täytyy antaa posia myös päätykatsomolle turkoosien vierestä, josta ekaa kertaa kunnolla kuului vastaus huutoon. Ja kuten muilta tulikin jo, että erittäin hyvältähän se vastaus tänään kuulosti kokonaisuudessaan.Miltäs se tänään kuulosti se "pääkatsomon" kannatus/vastaus huutoon? Itse kun sitä ei oikein sinne kuule, koska A: hoidan kyllä oman tonttini tai B: jos yritän kuunnella, niin vierestä hoidetaan myös kohtuu hyvin.
A2 katsomosta siis koitin havainnoida.