Lahelainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat SaiPa
Jaahas nyt noussut lippujen hinnat eilisestä illasta.... Kyllä tulee kovasti ropisemaan katsojaluvut tänään alas.
Siellä ukot oli hommissa täyttä häkää ennen klo 14.”Vartti sitten ei vielä näkynyt lumenpudottajia katolla. Menee mielenkiintoiseksi.” Tähän eräs entinen tasavallan presidentti toteaisi, että ”saatanan tunarit!”.
Tämä on huojentava tieto.Siellä ukot oli hommissa täyttä häkää ennen klo 14.
Oliko Nupekin kolan kanssa katolla?:)Siellä ukot oli hommissa täyttä häkää ennen klo 14.
Eiköhän sekin kohta kolan kaiva esiinOliko Nupekin kolan kanssa katolla?:)
Outo juttu, että sitten koko ajan nostavat, jos kauppa ei ole käynyt. Ehkä laskivat jo SOL-Areenan kapasiteetilla täyttyvyyttä, kun ajattelivat ettei niitä lumia sieltä Iskulta alas saada kuitenkaan.Tuollahan on lippuja myymättä todella paljon. Meneekö tänään edes 3000 rikki?
Taas piti puuhastella lippujen hinnat liian korkealle (täydellä tuvalla olisi tullut mainio kotietu ja tunnelma). Itse toki katsomossa tänään!
Tosiaan tiistai-iltana kun ostin oman lippuni, pääsy A5 katsomoon maksoi tuolloin 32,50, eilen hinta oli noussut 36 euroon ja nyt sinne maksaisi lippu jo 39,50. Säästin peräti seitsemän euroa olemalla nopea! Ja joo, oon sitä mieltä että olis saanu jäädä noi ihan alkuperäset hinnat ni oltais saatu tänään mökki lähemmäs täyttä.Tuollahan on lippuja myymättä todella paljon. Meneekö tänään edes 3000 rikki?
Taas piti puuhastella lippujen hinnat liian korkealle (täydellä tuvalla olisi tullut mainio kotietu ja tunnelma). Itse toki katsomossa tänään!
Siellähän on tuo joustava hinnoittelu, että nousee hinnat kysynnän mukaan. Onko sitten tässä porrastus jyrkempi kuin runkosarjan aikana ja luotetaan että loput liput menee kuitenkin kaupaksi.Tosiaan tiistai-iltana kun ostin oman lippuni, pääsy A5 katsomoon maksoi tuolloin 32,50, eilen hinta oli noussut 36 euroon ja nyt sinne maksaisi lippu jo 39,50. Säästin peräti seitsemän euroa olemalla nopea! Ja joo, oon sitä mieltä että olis saanu jäädä noi ihan alkuperäset hinnat ni oltais saatu tänään mökki lähemmäs täyttä.
On jyrkempi + lähtöhinta on vitosen korkeammalla kuin runkosarjassa.Siellähän on tuo joustava hinnoittelu, että nousee hinnat kysynnän mukaan. Onko sitten tässä porrastus jyrkempi kuin runkosarjan aikana ja luotetaan että loput liput menee kuitenkin kaupaksi.
Näin tapahtuu vasta välierävaiheessa.Varmaan suurin syy tuolle lippujen hintojen nostamiselle on se kun eikös Pelicans saa vain sen 3% lippujen hinnoista ja loput menee Liigalle.
Okei. Luulin että on jo ihan ensimmäiseltä kierrokselta asti.Näin tapahtuu vasta välierävaiheessa.
Sähköhenkilöä sinne eniten tarvitsee. Yksi fuse pois ja ei hälytä enää.Pääsisköhän talkoisiin mukaan?