Viestin lähetti Tommy
Kyllä pitäisi toimia myös Itä-Helsingissä täysin normaalisti, mutta siinä saa kyllä itse peiliin katsoa jos on asiat sillä mallilla että asuu Itä-Helsingissä.
Niin, kuka tykkää mistäkin.
Itsekin asun Itä-Helsingissä
Viestin lähetti Tommy
Kyllä pitäisi toimia myös Itä-Helsingissä täysin normaalisti, mutta siinä saa kyllä itse peiliin katsoa jos on asiat sillä mallilla että asuu Itä-Helsingissä.
Viestin lähetti Tenho
Tutkimus maaliskuu 2004, Euroopassa 512kbps laajakaistayhteys keskimäärin 74€/kk.
Puhumattakaan esim. Australiasta (jonka minä ainakin luen länsimaaksi), jossa käsittääkseni yhteyksien hinnat ovat OIKEASTI pöyristyttävän korkeita.
Viestin lähetti yellow
Rauman seudulla ei nyt niin halpaa ole, Dna:lla 512/256 maksaa 48/kk.
Mikäs se on? Superduperhyperlaajakaista? =)Viestin lähetti bool
Niin, kysehän ei ole laajakaistasta, että aika off-topic. :P
Itsehän olen juuri hankkimassa laajakaistaa uuteen asuntoon, kannattanee varmaan vielä odotella jos ne hinnat tähän malliin laskee ja nopeudet kasvaa.
Viestin lähetti Thornton
Saunalahden asiakaspalveluhan (mikä palvelu?) nyt on maankuulua, mutta miten on itse yhteyden laita? Jos yhteys pelaa, niin silloinhan asiakaspalveluun ei ole asiaa ja kaikilla on kivaa.
Eli kaikki muut tulevat nopeammaksi paitsi tietysti tämä omistamani Welho Pro. Tiedä sitten onko tämän Pron nopeudet lähelläkään esim. Saunalahden 2 M/768 kbit/s (44 €/kk) liittymän nopeuksia?Welho-laajakaistaliittymät 19.8. alkaen
Welho Mini: 100 kbps 27 €/kk (+roskapostin suodatus 2€)
Uusi Welho 300: 300 kbps 31 €/kk (+roskapostin suodatus 2€)
Welho 525 (aiemmin 300 kbps): 525 kbps 39 €/kk
Welho 1M (aiemmin 525 kbps): 1 Mbps 49 €/kk
Welho 3M (aiemmin 2 Mbps): 3 Mbps 69 €/kk
Welho pro: rajoittamaton 46,25 €/kk (sis. modeemivuokran
Viestin lähetti Thornton
Saunalahden asiakaspalveluhan (mikä palvelu?) nyt on maankuulua, mutta miten on itse yhteyden laita? Jos yhteys pelaa, niin silloinhan asiakaspalveluun ei ole asiaa ja kaikilla on kivaa.
Viestin lähetti Pleksi(t)
Minä yllätyin tänään positiivisesti kun soitin tuonne Saunalahden asiakaspalveluun kun olin tilausta tekemässä, sekä internet- että kännykkäpuoli vastasivat molemmat 1-2 minuutissa. Henkisesti olin jo valmistautunut jonottamaan sen 20 minuuttia.
Kaverilla on tuo Saunalahti ollut jo pidemmän aikaa ja kehui että ei ole mitään ongelmia ollut. Saa nähdä miten sitten kun se minulle aukeaa.