La Liga 2007/08

  • 45 242
  • 303

Semenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trojans, Steelers, La Liga, jääkiekko lajina
Milloin uusi sarjaohjelma julkaistaan?

Nostellaas ketjua. Sarjaohjelmakin on näköjään jonkin aikaa sitten ilmestynyt. Eli vastaus kysymykseen, en tiedä mutta on jo julkaistu tähän päivään mennessä.

Itse asiassa oma viesti koskee sitä, notta onko mitään hyvää englannin tai suomenkielistä sivua Espanjan sarjoista missään. Liigan viralliset sivut ja Marca -lehden sivuja kun ei oikein osaa tällä Espanjan "uno Whopper sin sebolla" kielitaidolla lukea. Joku Futismaailma nyt tietty, mutta hieman enemmän seuraavaa etsiskelen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itse asiassa oma viesti koskee sitä, notta onko mitään hyvää englannin tai suomenkielistä sivua Espanjan sarjoista missään. Liigan viralliset sivut ja Marca -lehden sivuja kun ei oikein osaa tällä Espanjan "uno Whopper sin sebolla" kielitaidolla lukea. Joku Futismaailma nyt tietty, mutta hieman enemmän seuraavaa etsiskelen.

En tiedä muusta tasosta, mutta ESPN:llä on oikein mukavat tilastot La Ligasta englanniksi. En ole uutisia siis katsellut ollenkaan noilta sivuilta, mutta tilastot ovat hyvät ja kattavat.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Pienet joukkueet kohtaavat Sevillan, Barcelonan, Real Madridin ja Villarrealin peräkkäisillä kierroksilla. Mikähän idea tässä on? No, toki helppo varmaan tehdä sarjaohjelma, mutta aika paha kvartetti pikkuseuroille laitetaan peräkkäisille kierroksille. Oliko jopa Valencia vielä ennen Sevillaa?

Yksi suurimmista on poistunut La Ligasta. Kaikkea hyvää Ronaldinholle Milanoon. Kukapa olisi unohtanut sen maagisen illan Bernabeulla. Minä en ainakaan pysty. Dinho, olet suuri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös