La Liga 2006/7

  • 38 601
  • 362

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Olpa kirjoitti:
Arvasin että tälläistä on odotettavissa : ) Viime viikonloppuna juuri oli kaksi todella hyvää ottelua englannin kentillä. Seuraisit niin tietäisit.

Joidenkin saunailtojen jälkeen kannattaisi ehkä kömpiä suoraan petiin. Näköjään jo illalla olen pelin tuloksen tarkastanut :). Pitää katsoa iltapäivällä uusintana urkkakanavalta ottelu.

Mielipide brittifutiksesta on se, että kyllä siellä oikeasti ihan mielenkiintoisia ja hyvätasoisiakin matseja pelataan.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Pakko kai tässä on itsekin todeta, että eilinen klassikkopeli näytti sen, miksi La Liga on selvästi viihdyttävin sarja koko Euroopassa. Uskomattoman hieno ottelu, josta ei todellakaan puuttunut mitään, mitä klassikkopeliltä olisi voinut odottaa. Kiitokset tässä kohtaa molemmille joukkueille ja erityisesti Capellolle, joka oli antanut Realin myös hyökätä.

Pari ranskaliasta vielä:

- Real sai rankkarinsa ja Oleguer ekan keltasen turhan helposti. Jos tuosta tuomitaan pilkku niin silloin myös kirpun kaadosta tokalla jaksolla olisi pitänyt tuomita.

- Marquez on kyllä harvinaisen surkea juuri nyt. Annan nyt Frank miehen vaikka levätä vähäsen, mitään käyttöä ei nykyisestä Rafasta ole.

- Xavi on noussut taas omalle tasolleen, pallot tulee jalkaan ja eka kosketus on silmiä hivelevä. Myös avaavat pystysyötöt ja läpisyötöt kuuluvat taas repertuaariin, onnistuneesti.

- Iniesta, huh huh, jokaisen pelin jälkeen pidän miehestä enemmän ja enemmän. Top 5 keskikenttäpelaajia tällä hetkellä koko maailmassa. Siinä on mies, jonka en haluaisi koskaan jättävän Blaugranaa, toisen oman kasvatin, edellä mainitun Xavin kanssa.

- Messi oli jäätävä.

- Realista erottui edukseen jälleen kerran Guti, joka sai totuttuun tapaan sukille 'kohtuu' reippaasti. Myös Diarralta vahva peli keskikentän pohjalla.

- Pyhä Iker näytti jälleen, miksi listasin hänet maailman parhaimmaksi @ the moment.

- Ramos koitti katkaista Dinhon akillesjänteen, ei onneksi onnistunut. Itse olisin vilauttanut ko. tilanteessa Ramosille suoraa punaista.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kyllä täytyy sanoa, että arvostukseni Liverpoolin vasemman laidan pelaajia kohtaan - siis lähinnä Riise ja Arbeloa - nousi todella huomattavasti nähtyämme jälleen eilen, mitä Leo Messi saa aikaan saadessaan hitusenkin tilaa ja aikaa mellastaa. Siis todella kova suoritus Poolin jampoilta!

Muuten oli loistava matsi ja varsinkin ensimmäinen puoliaika. Olequerin punainen oli täysin ansaittu - tosin samalla tuomarilinjalla pari muutakin jamppaa olisi joutanut suihkuun, sen verran kovia rappauksia siellä nähtiin. Hieno matsi kaiken kaikkiaan. Taisi humma tehdä ennätyksensä, kaksi sellaista maalia samassa ottelussa, joissa molemmissa matkaa laukaisupaikalta maaliin enemmän kuin kaksi metriä eikä edessä ollut edes tyhjä verkko.

MotM ehdottomasti silti Leo Messi. Käsittämätön kääntyilijä ja tullee terveenä pysyessään viemään Barcelonan tällä kaudella mestaruuteen asti.
 

cheli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä pitkiin aikoihin paras ottelu tai vähintäänkin ensimmäinen puoliaika. Lopussa tuli hienosti tasoituksen jälkeen hidastusta realin helgueran vitutuspurkauksesta joka oli ehkä hienoin näky urheilussa aikoihin..
Pitää ehkä katsoa uudestaan iltapäivällä, heh
Messi ja iniesta pelas kyllä todella hyvän pelin. siihen vielä samanlaista peliä taikurilta ja leijonalta niin varma mestaruus :) Harmi vaan ettei pystynyt sitä liverpool matsia hoitamaan
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Liverpooligan kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa, että arvostukseni Liverpoolin vasemman laidan pelaajia kohtaan - siis lähinnä Riise ja Arbeloa - nousi todella huomattavasti nähtyämme jälleen eilen, mitä Leo Messi saa aikaan saadessaan hitusenkin tilaa ja aikaa mellastaa. Siis todella kova suoritus Poolin jampoilta!

Mugavasti tuotiin Pool-hehkutus myös tähän ketjuun. Onhan se nyt kovin jengi koskaan ja missään. Chämppärin voittopokaalikin voitaneen jo suoraan viedä Anfieldille.

Itse matsihan oli tosi mukavaa katsottavaa alusta loppuun.
 

cheli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Fuerza tio

Onko muuten tietoa tuosta messin aluspaidan Fuerza tio -tekstistä että mitä sillä tarkoitti? fcbarcelona.comissa arvioidaan että tämän päivän pressikonferensissa aihe nousisi esille..

edit He had already celebrated two goals, after the first he raised his shirt to reveal another beneath bearing the words "Strength uncle". He said he did it in honour of his uncle who has just lost his father.
 
Viimeksi muokattu:

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Eilen tuli Classico katsottua ja olihan se melkoinen matsi. Oma taustani on sellainen, että futista on tullut pienenpänä pelailtua ja pari vuotta sitten olin vielä aika tietäjä kiitos FM:n, mutta nyt kahtena viime kautena on jäänyt seuraaminen vähän vähemmälle. Kuvaavaa on se, että Realin joukkueessa oli lukuisia ihan neverhöörd kavereita kuten Torres ja Gago. Se Higain vai mikä nyt olikaan oli vähän tutumpi, siirtykö se jollain jättisummalla Realiin äskettäin vai mistäköhän se on tuttu?

No kuitenkin nämä oli lähtökohdat. ManU ja Barca ovat aina olleet oikeastaan NE joukkueet mulle. ManU Triplasta lähtien ja Barca Rivaldo-Kluivert-Figo kolmikon ajoista asti. Varsinaiseksi glory hunteriksi en itseäni kuitenkaan kutsuisi sillä vuonna 1999 olin vielä joten 11 v joten aika ekoja jengejä nuo mulle olivat. Vähän on kuitenkin futisinnostus hiipunut ensin lätkän takia ja myöhemmin jenkkifutiksen takia. Eilen kuitenkin vähän syttyi kipinä taas.

Kyllähän tällaiset klassikko-ottelut ovat jotain aivan uskomatonta. Ja se itse peli on siinä kaikkein vähiten tärkeää, kyllä ne perinteet ja traditiot tuntuu kotisohvalle asti. Eilenkin kun pelaajat tulivat kentälle ja koko stadion laulaa Barcan lauluja, kyllä meni kylmät väreet ainakin mulla. Itse ottelu, varsinkin 1st half oli sitten aivan hillitöntä tulitusta. Voi kun kaikki futispelit olisivat tällaisia, sillon niitä jaksaisi katsoa. Ei niitä keskikentän pyöritys-maalipaikka-20 metriä yli-pelejä jaksa seurata. Kyllä La Liga ja Premier on parhaat sarjat mun silmissä. La Liga juuri tämän hyökkäämisen ja viihdyttävyyden takia, Premier brittien historian ja jotenkin sen koko sarjan massiivisuuden vuoksi. La Liga on kuitenkin edellä juuri eilisten kaltaisten matsien takia. Esim. ManU ja Chelsea eivät ikinä pelaisi keskenään tuollaisia otteluita.

Kaikki on taidettu jo eilisesta ehtiä sanomaan, mutta pakko vähän purkaa omia tuntojakin:
- ihan ´näpsäkkä`alku ottelulle, minkä teit Lilian. Yksi all time-lempipelaajistani oli muutenkin aika ulapalla koko matsin.
- 140 senttinen Messi tasoittaa nopeasti, vittu mikä peli
- Kultapoika Guti filmaa pilkun vaikka kyllähän Oleguer sen jalkansa sinne kurotti, RVN onnistuu pilkulta. Et sitten voinut nyt mokata Ruud, ManUssa se kyllä onnistui...
- Maailman paras pelaaja runnoo väkisin läpi Realin puolustuksen, pallo kimpoilee Leolle joka tinttaa yläputken kautta sisään. Hetken jo näytti että kuti lähtee taivaisiin, mutta onneksi ei. Viileä jamppa tuo Messi.
- Oleguer suihkuun, samaa mieltä Virkkusen kanssa että tämä ei jää ainoaksi punakortiksi
- toinen puolikas oli vähän normaalimpi, mutta paljon sattui ja tapahtui
- hikipanta-Ramos heittää once-in-a-lifetime puskun takaraivolla yläriman kautta sisään n.15 ennen loppua, fuck.
- Voi Messi minkä teit. Ei se muuten niin ihan uskomattomia esittänyt, mutta kolme kassia on aika kova suoritus tällaisessa ottelussa.
- loppuun vielä Dinhon pilkunkalastelu mutta referee pysyi ihan oikein tiukkana
- yhteenvetona
* on se Ronaldinho ihan vitun hyvä pelaaja. Eilen oli vähän vaisumpi päivä, mutta pari hienoa oivallusta. Esim. yhdessä vaiheessa Barcan hyökkäys eteni rintamana siinä ehkä 40-30 metrin päästä Realin maalista, tila alkoi käydä vähiin kun linja alkoi tulla vastaan. Joku äijä, oisko ollut Eto´o, heiluttaa kättään vasemmalla laidalla ja ehdin juuri ääneen kotona käskeä Ronaldinhoa laittamaan pallon sinne kun Dinho laittaa lähes suorilta jaloilta millintarkan pallon Eto´on rintaan. Eikä se tainnut edes katsoa sinne päin.
* Messistä tulee aika suuri vielä jonain päivänä jos loukkaantumiset ei pilaa uraa
* Puyol=Barca
* Valdes muistuttaa vähän Barthezia, samanlainen hasardi meets ihmepelastus veskari. Ei Victor kyllä ole yhtä ärsyttävä kuin kalju hobitti mutta aika samantyylinen veskari kuitenkin. FM:ssä häntä varmaan kuvailtaisiin termillä flamboyant.
* Ikerman, mitä tähän voi sanoa. Maaginen, uskomaton, ihmeellinen. Mitä Real olisi ilman Casillasta? Suuri vitsi.
* on se Virkkunen kyllä ihan helvetin hyvä selostaja. Ei näitä ole Suomessa yhtään samanlaista. Toivottavasti seuraavien suurkisojen finaalin selostaa asiantuntija (Virkkunen) eikä 60-luvun vanhainkodista karannut kaveri (HP).
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
laredo kirjoitti:
Veikkaan lopputulokseksi 1-1. Kumpikaan haavoittunut joutsen ei nyt halua hävitä kun ollaan molemmat ulkona Championsista. Toivon tietysti Barcan voittoa, onhan meillä kalavelkoja maksettavana ja Sevilla on pääsemässä karkuun jos häviö tulee sillä heillä huomenna vastassaan hännänhuippu ja putoajakandidaatti nro 1 Gimnastic.

Voi villu mikä matsi. Lisää tällaista, vaikka varmaan molemmat valmentajat vetivät jo puoliajalla nitroa huuleen. Hyvä oli meininki baarissa myös.

Huom siinä näkijä missä tekijä, maalit väärin mutta...

Kysyin paikallisilta tosta paidasta. Ei oo vielä mitään tietoa kenelläkään. Veikattiin että joku sukulainen on sairaana ja hänelle toivotettiin tsemppiä. Tiohan tarkoittaa katukielessä myös "äijää" tms. joten voipi olla ystäväkin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Koska tässä ketjussa on keskustelua LaLiigasta, niin kysytään onko kolleekoilla kokemuksia otteluista paikan päällä? Jos on, niin Miten ja mistä ostitte liput? Ja mitä peliä olitte katsomassa. Olisi mahdollisesti tarkoitus syksyllä mennä Espanjaan ja jos sopivasti osuu peli kohdalle niin Barcelonan matsin voisi käydä katsomassa...
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Jöö

Mulla ei valitettavasti ole muuta kokemusta kuin Malaga-Barca -pelistä. Pitää nääs aina olla töissä kun on kunnon matsit. Joka tapauksessa, oli ihan helvetin makea tunnelma aurinkoisessa säässä. Voitti kirkkaasti esim. saarivaltiossa kokemani Arsenal-ManU -ottelun. Jos tulet joskus Malagaan päin niin voin auttaa noissa tiketeissä (tosin tällä hetkellä pelaavat kakkosessa).
 

scholl

Jäsen
Niilo kirjoitti:
Koska tässä ketjussa on keskustelua LaLiigasta, niin kysytään onko kolleekoilla kokemuksia otteluista paikan päällä? Jos on, niin Miten ja mistä ostitte liput? Ja mitä peliä olitte katsomassa. Olisi mahdollisesti tarkoitus syksyllä mennä Espanjaan ja jos sopivasti osuu peli kohdalle niin Barcelonan matsin voisi käydä katsomassa...

Itse olen ollut Barcelonan peleissä pari kertaa ja varmaan menen nyt keväälläkin. Olen ostanut liput La Caixa pankkiryhmän konttorissa olevasta automaatista Visa-kortilla. Se on sellainen jonkinlainen "lippupalvelu"-automaatti.

edit. ServiCaixa muistaakseni automaatin nimi
 
Viimeksi muokattu:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Minä ostin lipun Nou Campin lippuluukulta ennen matsia. Silloin peli oli Levski Sofiaa vastaan, joten kämppä oli vain puolillaan.

El Classico pitää kyllä joskus mennä katsomaan.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
La Caixan - eli paikallisen pankkiketjun - toimipisteistä löytyy automaatteja, joista pystyy kätevästi ostamaan liput peleihin. Itse olin vuosi sitten Barcelona-Villarreal pelissä, jolloin Villarrealkin oli kovassa nosteessa päästyään juuri neljän parhaan joukkoon mestareiden liigassa. Tupa oli aika lailla täysi, mutta edellisenä päivänä onnistui vielä automaatista lipun ostamaan.

Ja toinen vaihtoehto on sitten mennä stadionin kulmille lippuluukulle hakemaan oma tiketti.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Noose kirjoitti:
Minä ostin lipun Nou Campin lippuluukulta ennen matsia. Silloin peli oli Levski Sofiaa vastaan, joten kämppä oli vain puolillaan.

El Classico pitää kyllä joskus mennä katsomaan.

scholl kirjoitti:
Itse olen ollut Barcelonan peleissä pari kertaa ja varmaan menen nyt keväälläkin. Olen ostanut liput La Caixa pankkiryhmän konttorissa olevasta automaatista Visa-kortilla. Se on sellainen jonkinlainen "lippupalvelu"-automaatti.

edit. ServiCaixa muistaakseni automaatin nimi

Kiitoksia vaan tiedoista. Tarttee laittaa korvan taakse piiloon. Mikä olisi hyvä aika mennä stadionille, varsinkin jos ostaa liput suoraan sieltä? Onkos noita La Caixa paikkoja paljonkin josta voi lippuja ostaa...
 

scholl

Jäsen
Niilo kirjoitti:
Onkos noita La Caixa paikkoja paljonkin josta voi lippuja ostaa...

On. Konttoriverkko on todella kattava. Jos kävelet keskustassa niin niitä konttoreita näkyy varmasti useammin kuin Nordean konttoreita Helsingissä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Seuraako kukaan muu kuin allekirjoittanut huolestuneena La Ligan häntäpään taistelua? Kovasti nimittäin huolestuttaa Bilbaon kohtalo. Tosin joukkue on sentään aivan viimeisiltä sijoilta noussut jo ns. viivan tuntumaan, mutta vielä tekemistä riittää. Seura on kuulunut jo vuosia sellaisiin seuroihin mitä symppaan. Ihan vain sen takia että nykyisenä "ostamme kaikki pelaajat" aikana, ei voi kun nostaa hattuaan seuralle jossa omien kasvattien prosentti on todella suuri ja vain ja ainoastaan baskeja pelaa seurassa.

Toinen asia mikä tuli mieleen, niin mitäköhän Barca-fanit tykkäisivät jos huhu toteutuisi ja David Albelda siirtyisi Barcaan. Hyvin aliarvostettu pelaaja, minkä huomaa jo pelkästään esim. tuosta allekirjoittaneen äänestys-ketjusta, sekä äänestyksestä että jostain teksteistä. Pistettäköön tämä tosin sen piikkiin että ei ole tainnut moni vain Albeldaa kauheasti nähdäkkään.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
eagle kirjoitti:
Toinen asia mikä tuli mieleen, niin mitäköhän Barca-fanit tykkäisivät jos huhu toteutuisi ja David Albelda siirtyisi Barcaan. Hyvin aliarvostettu pelaaja, minkä huomaa jo pelkästään esim. tuosta allekirjoittaneen äänestys-ketjusta, sekä äänestyksestä että jostain teksteistä. Pistettäköön tämä tosin sen piikkiin että ei ole tainnut moni vain Albeldaa kauheasti nähdäkkään.

Oma mielipide on, etten näkisi mielelläni blaugrana paitaa päällensä pukevan, niinkin hyvä pelaaja kuin Albelda onkin.

Ei mene Xavin, Iniestan tai Decon ohi millään keskikentän triossa. Toki kovaa taklaavalle ja pelaavalle pivotelle olisi tilausta, mutta jotta avaukseen pääsisi, pitäisi olla vielä astetta kovempi. Ainoa keskikentän pohjan pelaaja, jonka kelpuuttaisin suoraan avaukseen jonkun kolmesta edellä mainitusta kustannuksella, on Essien, jota nyt on turha haikailla.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
sixtus kirjoitti:
Ei mene Xavin, Iniestan tai Decon ohi millään keskikentän triossa.

Niin, voiko Barca kuitenkaan roolittaa keskikentän pysyvästi noiden kolmen varaan. Lähinnä kysymys kuuluu, jos puolustus on jatkossakin niin heikko, niin keskikentän pohjalla tarvisi kyllä jonkun pelaajan joka olisi parempi omaan suuntaan kun näistä kukaan. Xavi sijoittuu ihan hyvin, mutta ei hänkään parhaimmillaan ole suojelemassa toppareita. Jos siis jatkossakin El Rafa siellä häärii, niin ei suojelu pahaa tekisi.

Tosin sehän nyt on sanottava, etten usko tuohon huhuun ollenkaan. Ensinnäkin Valencia ei varmastikkaan tahdo luopua kapteenista ja toisaalta Barca tuskin ostaisi jo Albeldan iässä olevaa kaveriakaan, jos ei aivan huippua paikallaan edustaisi, sillä hinnalla mitä Valencia tahtoisi jos myisi.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
eagle kirjoitti:
Seuraako kukaan muu kuin allekirjoittanut huolestuneena La Ligan häntäpään taistelua?

Kyllähän sitä Bilbaolle koittaa toivoa kaikkea hyvää, vaikka jotenkin nuo baskijoukkue on itselleni luotaantyöntävä. Kuitenkin perinteikäs seura ja tämä vallan kunnianhimoinen tapa kasata joukkue saa ison käden täältäkin. Toivottavasti säilyy Ligassa. Myös Celta Vigo löytyy taulukon häntäpäästä ja vähän jännittää miten joukkuueen käy, sympatiapisteet kuitenkin jo jokusen kauden ajan mennyt ko. joukkueelle. Huikeaa vuoristorataa vetää tiimi, pari kautta sitten pelasivat mestareiden liigaa ja samalla tippuivat Segundaan, sieltä kaudessa ylös ja seuraavalla tälle kaudelle eurokentille Uefa-cuppiin. Nyt taas tie on viemässä pahimmillaan Secundaan. Helppoa ei varmasti ole Celtan kannattajilla, joukkue on tainnut voittaa peräti yhden kotipelin La Ligassa tällä kaudella.

Albelda-huhuun sen verran, että olisihan mies yksi puuttuva pala Barcaan, varsinkin kun Marquez on ollut tällä kaudella sysipaska (ja miestä tunnutaan peluuttavan mielummin topparina). Albelda ja pätevä toppari, niin joukkue on ensi kaudeksi ihan "ok" kunnossa. Tietysti maalille voisi hankkia jonkun ja hyökkäykseen tridenteen uutta verta.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
eagle kirjoitti:
Seuraako kukaan muu kuin allekirjoittanut huolestuneena La Ligan häntäpään taistelua? Kovasti nimittäin huolestuttaa Bilbaon kohtalo. Tosin joukkue on sentään aivan viimeisiltä sijoilta noussut jo ns. viivan tuntumaan, mutta vielä tekemistä riittää. Seura on kuulunut jo vuosia sellaisiin seuroihin mitä symppaan. Ihan vain sen takia että nykyisenä "ostamme kaikki pelaajat" aikana, ei voi kun nostaa hattuaan seuralle jossa omien kasvattien prosentti on todella suuri ja vain ja ainoastaan baskeja pelaa seurassa.
Normaalisti mulla on tuossa suosikkijoukkue -laatikossa Athletic Club kirjattuna, mutta tällä hetkellä tuo Jokeri-poliittinen kannanotto on syrjäyttänyt kaikki suosikit.

Onpa tullut käytyä katsomassakin San Mamesia (aka Katedraali) sekä siellä sijaitsevaa seuran pientä museota. Ihan oli vinot pinot pyttyjä. Kahdeksan mestaruutta ja 24 Espanjan Cupin voittoa. Käydessäni oli tosin off-season, joten pelireissu vielä odottaa. Nuo Cup-voitot ovat muuten siinä mielessä legendaarisia, että niistä syntyi samalla ansiokas kuvakavalkadi kenraali Francosta naama norsunvitulla, ojentamassa pyttyä vihaamansa baskijoukkueen kapteenille.

Eli Kyllä täällä ainakin ollaan (taas) kakka jäykkänä Bilbaon Atleettien suhteen. Viime kaudella hyvä loppuveto pelasti tilanteen ja nyt olisi myös korkea aika alkaa voittamaan pelejä, tai tämän kauden jälkeen Espanjan pääsarjassa alusta saakka yhtäjaksoisesti pelanneita joukkueita on jäljellä vain kaksi...

Nuo Athleticin kotisivut ovat muuten ihan mainiot ja siellä on nykyään aika paljon juttua englanniksikin, jos baski tai castellano ei taivu.
 

scholl

Jäsen
Kyllähän tilanne on se, että baskilainen jalkapallo elää katastrofaalista kautta. Itse olen sitä mieltä, että sekä Athletic että Real Sociedad kuuluvat primeraan. Nyt on vain tilanne se, että jälkimmäistä on vaikea enää kenenkään pelastaa, eikä Bilbaossakaan voida olla tilanteesta kovin tyytyväisiä.

Athleticin ongelma pudotessa olisi se, että kuinka saada baskilaiset pelaajat valitsemaan joukkue, jos se ei pelaa korkeimmalla sarjatasolla. Heitä rajoittaa aika paljon se, kun eivät voi valita pelaajia muualta. Toivotaan etteivät putoa. Muuten ei tiedä, että tuleeko visiitistä mahdollisesti pidempikin.

Jonkin verran harmittaa se, että der "blonde Engel" on mitä ilmeisimmin Real Madridin ensikauden valmentaja. Olisin kyllä halunnut nähdä, että Bernd Schuster olisi Barcelonan, eikä Realin penkillä.
 

Illodin

Jäsen
Cerca de catástrofe en Bilbao

Eka puoliaika takana ja Valencia konttaa, taululla lukemat 1-0 Bilbaon hyväksi. TV:stä nähtynä melkosen surkea esitys valkopaitaselta vierasjoukkueelta, kotijoukkueen maali oli hieno ohjaus vasurilla Gabilondolta. Cañizares ei tänään tolppien välissä, mutta ei hänkään olis sitä poiminu.

Edit: Voittaminen olis tänään jees kun Zaragoza voitti Barçan 1-0
 

Illodin

Jäsen
Huhhahhuli - turpaan tuli. 1-0

Joo, David Villan veto about 20 metristä meni ylärimaan ja siitä veskan syliin. Vähän harmittaa, mutta ens tiistaina Chelsea ulos CL-kahinoista.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tsuu-Tsuu, Zaragozan Argo-juna ajoi Valencian ohi siis jo. Kovaa on ollut tämä kausi ja eihän joukkueen pelistä ole voinut olla tykkäämättä. Militoista se vähemmän suosikkikin kävi taas lakaisemassa/hipaisemassa D'Alessandron vedon sisään. Nyt vain jännitetään jääkö argentiinalaisrypäs Zaragozaan jos se pääsisi CL:n. Itkettää kyllä melkeinpä näin yöllä, kun miettii kuinka Milito päästettiin Zaragozaan... ja tilalle Jonathan"ei tervettä päivää" Woodgate, kiitos vain "Zidanes&Pavones PJ".
 

Illodin

Jäsen
Palaan Zaragozan kaupungin tylsyyteen toukokuun 13. päivän jälkeen, mikäli Valencia häviää =) (epäilen vahvasti kotitappiota). Valencian peli oli todella vaisua, lieneekö CL-karkelot päällimmäisinä mielessä. Eilinen oli kuitenkin ns. varmoja voittomatseja. Noh, emme alennu Hesarin tasolle, eli mestaruus ei ole pedattu Barçalle. Levante kyykytti muutama viikko sitten Real Madridia ja se oli uutisaihe numero uno täällä, kaikkea voi tapahtua. Tavataan Ateenassa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös