Tuliko tässä pelissä mitään jäähyä tuosta? Oli niin suora pääosuma kuin olla ja voi.
Ei tullut kun Kinnunen nousi ylös. Miehekäs teko kyllä. Pommi oli melkoinen.
Tuliko tässä pelissä mitään jäähyä tuosta? Oli niin suora pääosuma kuin olla ja voi.
Onko videota tuosta Merelä vs Nikkilä-tilanteesta? Näytti, että oli Merelältä jalkapyyhkäisy?
Eihän tuosta voi mitään tulla. Tai ainakaan Manninen ei voisi tilannetta puhtaammin pelata. Liigan päättäjiltä voidaan sitten odottaa mitä tahansa.Tuli tossa kelailtua Mannisen taklausta Kinnuseen. Eiköhän sieltä ole Manninenkin seuraavan pelin poissa kun noin selkeästi päähän osuu. Täysin idioottimainen peli kuitenkin Kinnuselta yrittää kurottaa kiekkoon vielä kun kontrolli oli jo lavasta lähtenyt. Ei tuossa voi Manninen enää mitään kun on jo pari sekuntia aikasemmin päättänyt taklata
Juu, kovaa saa pelata, kunhan puhtaasti. Nuo mailahäröilyt saa jäädä, mailalla saa ikävää jälkeä. Niin yläpäässä kuin alapäässä.Huono retoriikka. Playoffeissa on aivan eri linja, ja tuo ei ollut sopiva vihellys aikaisempaan. Toki jos kaikki vastaavat otetaan pois niin olen hiljaa, ja sitten se on benchmark ottelusarjan linjalle.
Eihän tuosta voi mitään tulla. Tai ainakaan Manninen ei voisi tilannetta puhtaammin pelata. Liigan päättäjiltä voidaan sitten odottaa mitä tahansa.
Onko? Urali on myös aika kaukana putlerin valtapiiristä vaikka "Venäjään" kuuluu kiitos valloitussotien. Mikäli Venäjä hajoaisi, miten villeimmät skenaariot, niin tuskinpa tämäkään osa enää venäjää on nyt toki on.Parempi sekin kuin fanittaa venäläistä joukkuetta.
Siihen minä viimeisellä lauseella viittasinkin.Muista että kyse on sm-liigasta.
Onko videota tuosta Merelä vs Nikkilä-tilanteesta? Näytti, että oli Merelältä jalkapyyhkäisy?
Täysin turha tilannekkin, itse vielä aloitti tyrkkimällä poikkaria. Tarpeeksi ku töniin, nii kaveri antaa takaisin
Siihen minä viimeisellä lauseella viittasinkin.
Yllättävän hyvillä vauhdeilla KooKoo pääsee toistuvasti keskialueelta läpi.
Siellä on vaan vastassa taktisesti hemmetin osaava sälli myös.Tapola analysoi pari peliä KooKoon otteita, tekee vastaliikkeet ja sitten vie Tapparan finaaliin. Luulen ma.
Harmillinen loukki Nikkilälle. Kannattaisi sitä poikkaria jakaa vähän vähemmän. Merelä saanee pelikieltoa jälkikäteen
Salo on kovaa valuuttaa, kun soppari päättyy. Ottajia riittää rahaseuroissa. Ja köyhemmissäkin.....Siellä on vaan vastassa taktisesti hemmetin osaava sälli myös.
Salo vastaiskee (onks toi oikea sana?) omin muutoksin aika nopeasti.
No, se nähdään ylihuomennaEi kai Merelä tuosta mitään saa, ellei sitä kaatoa sitten tulkita jalkapyyhkäisyksi.
Aika nopea olet, ookko nähny etukäteen?Upea soolo Nurmelta, mutta rima pelastaa Ipan