La 9.3.2019 Otteluseuranta (liiga)

  • 59 351
  • 824

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jypin fanit tuoneet omat läpsyttimet Kisapuistoon. Kaikkea sitä näkee vielä herran vuonna 2019.
Mitä? Miksei huutosakilla ole käytössä GSM-yhteyttä, näinhän se JYPin silloinen toimari Kari Tyni ohjeisti aikoinaan SaiPan faneja. Törkeää kun ei itse toimita samoin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voitosta pelataan aina, jumalauta ihan aina! Sillä on iso ero voittaako vai häviääkö vaikka taulukko näyttäisi mitä tahansa. Eihän tässä muuten mitään järkeä ole

Niin joo ettekös te oo sitäkin porukkaa joille on tosi tärkee se joku kautta ennen pelattava paikallinen harjoitusturnaus? Unohdin. No ei se väärin oo, hassua vaan jotenkin että enää jaksaa napata vaikka koko kausi on ollut suurta ripulia.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oho. Hauska vitsi.

Toki jos näistä ei löydä eroja, niin syytön minä siihen olen. Menee geenien piikkiin.
Löysin minä eron, toisessa kampitettiin ja toisessa taklattiin. Ja kannattaa höllätä niitä värilaseja hieman.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPille toinen yv. Vielä räikeämpi rike jäi samassa tilanteessa viheltämättä, mutta paskaa ylivoimaa kuitenkin tarjolla.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin joo ettekös te oo sitäkin porukkaa joille on tosi tärkee se joku kautta ennen pelattava paikallinen harjoitusturnaus? Unohdin. No ei se väärin oo, hassua vaan jotenkin että enää jaksaa napata vaikka koko kausi on ollut suurta ripulia.
Se on tärkeä Lukolle, heidän mestaruus. Välikausia tulee, ja välillä mestaruuksia ;).
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Hifki pelaa kyllä hyvin tällä hetkellä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näkeeks jostain muualta ku Liigan sivuilta miten noi pelit ja tilastot etenee? Liigapörssi-sivuille päivittyy ainakin Kärppien matsin tilanteet mut en tiiä noista muista.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä Iikka Kangasniemelle on tapahtunut? Kaveri näyttää nykyään ihan kiekkoja hukkaavalle a-junnulle.

Hyvä kysymys. Pää näyttäis olevan jumissa, ei ole rentoa tekemistä vaan pakottamista. Tai sitten pää on niistä kertyneistä osumista rikki. Tuskin sentään. Onneksi IFK hankki Salmisen, joka ei ole sinne ihan 1.tasolle noussut, mutta hyvää tulitukea kuitenkin. Nälkäinen maila kaverilla, paukuttaa lapaa jäähän kuin JMA konsanaan. Eikä se ole välttämättä huono asia.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Onks Laura Korpisalo vielä pelissä kun ei oo näkynyt? Alussa taklasi 2 kertaa ja sen jälkeen en ole nähnyt.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miks Lappeenrannassa ei vieläkään pelata? nostetaanko siellä paitaa kattoon, vai mikä kestää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös