Voitosta pelataan aina, jumalauta ihan aina! Sillä on iso ero voittaako vai häviääkö vaikka taulukko näyttäisi mitä tahansa. Eihän tässä muuten mitään järkeä ole
Löysin minä eron, toisessa kampitettiin ja toisessa taklattiin. Ja kannattaa höllätä niitä värilaseja hieman.Oho. Hauska vitsi.
Toki jos näistä ei löydä eroja, niin syytön minä siihen olen. Menee geenien piikkiin.
Se on tärkeä Lukolle, heidän mestaruus. Välikausia tulee, ja välillä mestaruuksia ;).Niin joo ettekös te oo sitäkin porukkaa joille on tosi tärkee se joku kautta ennen pelattava paikallinen harjoitusturnaus? Unohdin. No ei se väärin oo, hassua vaan jotenkin että enää jaksaa napata vaikka koko kausi on ollut suurta ripulia.
Mitä Iikka Kangasniemelle on tapahtunut? Kaveri näyttää nykyään ihan kiekkoja hukkaavalle a-junnulle.
Onks Laura Korpisalo vielä pelissä kun ei oo näkynyt? Alussa taklasi 2 kertaa ja sen jälkeen en ole nähnyt.
VessassaOnks Laura Korpisalo vielä pelissä kun ei oo näkynyt? Alussa taklasi 2 kertaa ja sen jälkeen en ole nähnyt.
Kuka on Laura Korpisalo ja missä pelissä hänen pitäisi pelata?Onks Laura Korpisalo vielä pelissä kun ei oo näkynyt? Alussa taklasi 2 kertaa ja sen jälkeen en ole nähnyt.
Näkeeks jostain muualta ku Liigan sivuilta miten noi pelit ja tilastot etenee? Liigapörssi-sivuille päivittyy ainakin Kärppien matsin tilanteet mut en tiiä noista muista.