Jaahas, tuomarien avustuksella TPS taas johtoon.
No siis korrelaatiokerroinhan voisi olla tässä vaikka 6969.. ei vaan, en mitenkään, tuli käytettyä väärää termiä. Tarkoitin että HPK pelasi tänään paremmin kuin sarjataulukko antaa ymmärtää. Hyvin oot hereillä siellä, hyvä että joku ojentaa muakin välillä, varsinkin jos olen humaltunut.
Ja jos lopetetaan tää pelleily, niin tuomarit eivät ole auttaneet ketään, vaan kyllä ne joukkueet ovat ihan itse rikkeensä tehneet.Se on ihan jees, kun ne ensin auttoi ässät tasoihin.
Niinpä. Onnea voitosta.Liian pieni voitto.
Ihan vaan vastineena sille että turkulaiset itkevät täällä joka helvetin TPS-jäähystä ja syyttävät tuomareita.Olet lahja joka jatkaa antamista. Voimahalit sulle.
Ei kyllä se olet ihan sinä itse... :DOlet lahja joka jatkaa antamista.
Hyvin suurella todennäköisyydellä saa mukaansa boksiin jonkun Ässäpelaajan.Pikkarainen on kanssa yksi apina. Koko ajan säätää, kohta jäähyllä.
Jotenkin tulee Kermakastikkeesta mieleen legendaarinen Nakkikastike. Molemmat olivat aikalailla vieraantuneet todellisuudesta. Nakki taisi kylläkin olla SaiPa-fani?Lisää lisää, älä missän nimessä lopeta.
Kenet Juolevi lanasi tos joitai minuutteja sitten?
Onko näitä pakko päivitellä tänne. Oli tarkoitus kattoa liigakierroksen jälkeen tuo peli, kiitos vaan.Kauppi iskee ja peli tasan.
Jotenkin tulee Kermakastikkeesta mieleen legendaarinen Nakkikastike. Molemmat olivat aikalailla vieraantuneet todellisuudesta. Nakki taisi kylläkin olla SaiPa-fani?
Aika paljon samaa mieltä. Mutta, hyvin paljon heillä esiintyy kiusaamista omia ja vieraita "mustia lampaita" kohtaan jos nämä jäävät vähemmistöksi.
Tähän voi sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi, jopa hieman hengellisesti, että aamen!