Olisko pitinyt se jotenkin huomioida kun sä hehkutit että åsten laittoi oikean miehen istumaan ja siihen kommentoinTätä edelsi toki se, että Tuulola meni ”tuulolamaiseen” tyyliin kolmantena Varakkaan kimppuun. Tämän unohdit luonnollisesti mainita.
Aika tylsää kun faktoilla pilataan hyviä tarinoita.
Tähän voi sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi, jopa hieman hengellisesti, että aamen!Rakastan faktoilla tyrmäämisiä. Sen sijaan en rakasta ihmisten idiotismia jossa leimataan ihmisiä uskonnon perusteella. Mun kokemuksesta lestat on ihan kunnon kansalaisia, työteliäämpiä ja hyödyllisempiä yhteiskunnalle (ja vähemmän ongelmaisia kun eivät esim. alkoholin kanssa läträä) kuin keskimääräinen suomalainen. Mun puolesta ihminen saa uskoa vaikka omaan polkupyörään, jos siitä ei ole haittaa muille. Jostain syystä monia se lessuus ärsyttää, ilman järkeviä perusteita. Itse en usko edes itseeni, saati sitten jumalaan, mutta en ole koskaan ymmärtänyt tuota uskonnolla leimaamista.
Ottaako koville?
Miten sä määritit korrelaatiokertoimen näiden kahden muuttujan "HPK:n pelin taso" ja "sarjataulukko" välillä? Ilmeisesti laskit siis korrelaatiokertoimen arvoksi nolla kun sanot, että ne eivät korreloi?HPK:sta täytyy sanoa, ettei pelin taso korreloi sarjataulukon kanssa.
En ole koskaan tavannutkaan.Se että näen harvinaisen tyhmän näköisen ukon, ei hetkauta paljoakaan. Oliko tuo kenties ystäväsi?
Karri Kivi on kova poika häviämään jääkiekko-otteluita. Eikö sen pitänyt olla ylivertainen johdattamaan altavastaajia voitosta toiseen. Jotkut oli jo tekemässä siitä aamaajoukkueen päävalmentajaa.
Miten sä määritit korrelaatiokertoimen näiden kahden muuttujan "HPK:n pelin taso" ja "sarjataulukko" välillä? Ilmeisesti laskit siis korrelaatiokertoimen arvoksi nolla kun sanot, että ne eivät korreloi?
Hyvä vastaus!En mitenkään, tuli käytettyä väärää termiä. Tarkoitin että HPK pelasi tänään paremmin kuin sarjataulukko antaa ymmärtää. Hyvin oot hereillä siellä, hyvä että joku ojentaa muakin välillä, varsinkin jos olen humaltunut.
Rakastan faktoilla tyrmäämisiä. Sen sijaan en rakasta ihmisten idiotismia jossa leimataan ihmisiä uskonnon perusteella. Mun kokemuksesta lestat on ihan kunnon kansalaisia, työteliäämpiä ja hyödyllisempiä yhteiskunnalle (ja vähemmän ongelmaisia kun eivät esim. alkoholin kanssa läträä) kuin keskimääräinen suomalainen. Mun puolesta ihminen saa uskoa vaikka omaan polkupyörään, jos siitä ei ole haittaa muille. Jostain syystä monia se lessuus ärsyttää, ilman järkeviä perusteita. Itse en usko edes itseeni, saati sitten jumalaan, mutta en ole koskaan ymmärtänyt tuota uskonnolla leimaamista.