Ihan saakelin hyvä.Jatkola on ollut kyllä ihan hyvä tänään. Kilpeläinen saa availla luukkua ihan loppuun saakka.
Mulla keittää toi brunetski, se o iha turha, tuhoo yv ja Kemell menee hukkaa
Joo eihän se ookaan kuin vaan toiseksi paras pistemies.Mulla keittää toi brunetski, se o iha turha, tuhoo yv ja Kemell menee hukkaa
Sillä on kuitenkin yhtä paljon yv-maaleja kuin Kemellillä, niin en kauheasti lähtisi moittimaan, vaikka ei aina onnistu. Toki voisivat olla eri yv-ketjuissa.Mulla keittää toi brunetski, se o iha turha, tuhoo yv ja Kemell menee hukkaa
No sen maalit on ihan huumoriosastoa, 0-kulma vippejä. Nytkin se tuhos molemmat yv-kerrat hätäilyynSillä on kuitenkin yhtä paljon yv-maaleja kuin Kemellillä, niin en kauheasti lähtisi moittimaan, vaikka ei aina onnistu. Toki voisivat olla eri yv-ketjuissa.
Joku toinen (kuten minä) sanoisi, että älykkäitä ja hienoja maaleja ne. Ei niitä tuurilla tehty, vaan taidolla.No sen maalit on ihan huumoriosastoa, 0-kulma vippejä. Nytkin se tuhos molemmat yv-kerrat hätäilyyn
Yksi toive kolmanteen. Sama pelaaminen saisi jatkua, vaikka sitten hävittäisiin. Rohkeaa ja aktiivista peliä kiitos.
Ilahduttavasti 40 minuuttia takana ja JYPillä peli edelleen täysin hallinnassa.
Yksi toive kolmanteen. Sama pelaaminen saisi jatkua, vaikka sitten hävittäisiin. Rohkeaa ja aktiivista peliä kiitos.
Ei kiitos puolustustaistelulle ja kilpikonnapuolustukselle.
No sen maalit on ihan huumoriosastoa, 0-kulma vippejä. Nytkin se tuhos molemmat yv-kerrat hätäilyyn
Hyvää peliä tosiaan JYP:ltä toiseenkin. Tosin noista yv:stä olisi voinut tehdä yhden, mutta kai sitä yksi maalikin voittoon riittää. :-o
Niin siis siitä lähdetään, että tuo jo nyt oleva maali on pelin voittomaali.Lähdetään siitä, ettei riitä. Lisää kaasua vaan.
Niin siis siitä lähdetään, että tuo jo nyt oleva maali on pelin voittomaali.
Noi Brodeckin maalit maalin takaa ovat molemmat olleet tarkoituksellisia maalivahdin varusteiden kautta tehtyjä hienoja maaleja. Ei mitään onnenkantamoisia.Joku toinen (kuten minä) sanoisi, että älykkäitä ja hienoja maaleja ne. Ei niitä tuurilla tehty, vaan taidolla.