La 9.10.2021 JYP - KalPa

• 17 759
  • 387

npc

Jäsen
Peliä 43 sekkaa jäljellä, Kemellillä 0+0. Pelin päätyttyä 2+1.

Missäköhän se superjunnu Lambertti on? Ei näkynyt kokoonpanossa, joko ettimässä faijansa kanssa uutta seuraa?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Peliä 43 sekkaa jäljellä, Kemellillä 0+0. Pelin päätyttyä 2+1.

Missäköhän se superjunnu Lambertti on? Ei näkynyt kokoonpanossa, joko ettimässä faijansa kanssa uutta seuraa?
Lambert ollut viime peleissä pirun hyvä, nyt loukin takija pois. JYPin seuraaminen yhä mukavammaksi muodostuu kun saadaan toisen sylinteri superjunnuista takaisin.

Kemell - ei tarvitse mitään muuta sanoa hänestä.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Olihan peli, ensin ihan sanaton olo, mutta voinee nähdä, että JYP ja Kalpa suorittivat kilpasulamisen ja Kalpa voitti! Monelle pelaajalle ei koko uransa aikana tule mitään tuollaista kokemusta pelaajana, kumminkaan puolin.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lambert ollut viime peleissä pirun hyvä, nyt loukin takija pois. JYPin seuraaminen yhä mukavammaksi muodostuu kun saadaan toisen sylinteri superjunnuista takaisin.

Kemell - ei tarvitse mitään muuta sanoa hänestä.

Niin on. Harmittaa ihan pirusti Brädin puolesta tuo loukkaantuminen. Kun saisi sen onnistumisen (maalin) palkinnoksi niin siinä olis todennäköinen ketsuppipullo-ilmiö valmis.

JYP pelaa nyt niin hyvällä itseluottamuksella 4 ottelun voittoputkessa, että on vain ajan kysymys, kun Brädi ottaa siitä osansa.

Viimeksi muokattu:

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti

npc

Jäsen
Käsittämätön nousu SM-liigassa! Maalit ajassa 58.58, 59.17, 59.45 ja 64.05 – Joakim Kemellin, 17, supervire jatkuu
Toisi enemmän uskottavuutta kun kirjoittaisi nämä faktat käpslokki pohjassa!

No ei siinä. Suuren äärellä voi unohtua formaatit. Itte olen yrittänyt olla meidän 90-kiloisesta Karvisesta innoissani mutta se on jo vanha pappa tähän teidän ihmelapseen verrattuna.

Toivotaan, että tää Kemelli on tehnyt ensi perjantaihin mennessä sopparin vaikka KHL:aan.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo nyt oli Iltasanomien juttu eli itse en noin isoilla osaa ;)
Mutta eri hyvä peli oli eli KOSKAAN ei pidä lähteä hallista pois :)
Ennen loppua...

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Täytyy kyllä antaa Nelfor sulle respectiä. Itse vaivun todella synkkiin vesiin silloin kun ei toimi. Minä lähdin 1-4 tilanteessa hallilta.. Ja miten kävikään. Nyt mä häpeän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy