Uskomatonta, kerrankin näin päin JYP! Kolmas erä jäi kesken futiksen vuoksi ja oli ihan mahtava yllätys, kun lopputuloksen kävin teksti-tv:ltä tarkistamassa.
Erikoiset prioriteetit jos potkupallo menee kiekon edelle, hyi sinua!
Uskomatonta, kerrankin näin päin JYP! Kolmas erä jäi kesken futiksen vuoksi ja oli ihan mahtava yllätys, kun lopputuloksen kävin teksti-tv:ltä tarkistamassa.
Erikoiset prioriteetit jos potkupallo menee kiekon edelle, hyi sinua!
Peliä 43 sekkaa jäljellä, Kemellillä 0+0. Pelin päätyttyä 2+1.
Missäköhän se superjunnu Lambertti on? Ei näkynyt kokoonpanossa, joko ettimässä faijansa kanssa uutta seuraa?
Lambert ollut viime peleissä pirun hyvä, nyt loukin takija pois. JYPin seuraaminen yhä mukavammaksi muodostuu kun saadaan toisen sylinteri superjunnuista takaisin.Peliä 43 sekkaa jäljellä, Kemellillä 0+0. Pelin päätyttyä 2+1.
Missäköhän se superjunnu Lambertti on? Ei näkynyt kokoonpanossa, joko ettimässä faijansa kanssa uutta seuraa?
Lambert ollut viime peleissä pirun hyvä, nyt loukin takija pois. JYPin seuraaminen yhä mukavammaksi muodostuu kun saadaan toisen sylinteri superjunnuista takaisin.
Kemell - ei tarvitse mitään muuta sanoa hänestä.
Ei vissiin kaduta kauheesti?
Totta.Erottuuhan ne jyvät akanoista.
Toisi enemmän uskottavuutta kun kirjoittaisi nämä faktat käpslokki pohjassa!Käsittämätön nousu SM-liigassa! Maalit ajassa 58.58, 59.17, 59.45 ja 64.05 – Joakim Kemellin, 17, supervire jatkuu
Täytyy kyllä antaa Nelfor sulle respectiä. Itse vaivun todella synkkiin vesiin silloin kun ei toimi. Minä lähdin 1-4 tilanteessa hallilta.. Ja miten kävikään. Nyt mä häpeän.Kiitos.