Mainos

La 8.4.2023 Ilves - Pelicans

• 44 043
  • 726

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Nyt ois sitä parempi pitää tää linja koko pelin.
Jos saa 10s vihellyksen jälkeen mäiskiä nyrkillä miten haluaa.
Tää on jotain mitä en tajua, eli samaa ihmettelen. Pelin käydessä saa helpommin jäähyn poikkarista ja väkivaltaisuudesta, kun vihellyksen jälkeen. Luulis, et on ehdottomasti toisinpäin.

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tappara kävelee juosten kusten Pelicansin yli voitoin 4-0
Eikö Ipa vie tämän selvästi 4-1, lahtelaiset eivät saa Tampereelta yhtäkään kiinnitystä?

Itse asiassa nyt kun muistelen, niin asiahan oli näin että KalPaa vastaan ei ole mitään palaa, kuopiolaiset jatkoon...

Vai oliko kuitenkin niin että TOP6-sijoituksesta on turha haveilla?

Ei kun nythän mä muistan! Sijoitus on saletisti välillä 11.-15. Ei tällä materiaalilla kympin sakkiin..

Suosikkijoukkue
Ilves
Eikö Ipa vie tämän selvästi 4-1, lahtelaiset eivät saa Tampereelta yhtäkään kiinnitystä?

Itse asiassa nyt kun muistelen, niin asiahan oli näin että KalPaa vastaan ei ole mitään palaa, kuopiolaiset jatkoon...

Vai oliko kuitenkin niin että TOP6-sijoituksesta on turha haveilla?

Ei kun nythän mä muistan! Sijoitus on saletisti välillä 11.-15. Ei tällä materiaalilla kympin sakkiin..
Jos nyt elettäisiin reaalimaailmassa ja tässä ottelussa. Ilves on ihan kusessa. Jos ei jotain ihmettä tapahdu, niin käy kuten kirjoitin...

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tällä hetkellä Suomi, Kontiola, Ikonen, Haapala jne jne eivät pelaa johtavien pelaajien tasolla. Pelicans pääsee todella helpolla omissa. Toiseen erään pitää tulla ihan erilainen joukkue tai muuten näyttää pahalta. Pelicans pelaa hyvällä itseluottamuksella tällä hetkellä.

PunainenKukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, ManU, Classic
Lähes yhtä heikkoa kamppailupelaamista kuin tepsiä vastaan viimekeväänä... Tässähän alkaa jo toivomaan ettei mennä jatkoon koska finaaleissa ei oo mitään palaa.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Suomen maassa pelataan tällä hetkellä yhtä liigapeliä ja tänne studioon vedetään kaikennäköisiä Rajahuhtia, joka ei ole eläissään kommentoinut hyvää peliä.
Aina kun tuo avaa suunsa pitää laittaa volumea hiljaisemmalle. Korvia särkee tuo nasaali kimitys

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se on muuten sillä lailla että jos tuota kiekkoa ei ruveta saamaan maaliin, niin alkaa olemaan tosi tukalat paikat. Nyt aletaan olemaan niillä hetkillä kun paatti pitäisi kääntää.

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Helpolla päästää Ilves Pelicansin tähän asti nähdyn mukaan. Tätä ei vaan voi hävitä, nyt sitä tekemisen meininkiä!

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Anniksessa ei mitään muuta vikaa, mutta nyt kesä esiintymiskoulutusta äänenkäytöstä ja pois mettemannosmaisesta artikuloinnista. Sillä jotenkin ei tuo ääni lähde luonnollisesti ja se särähtää mun korvaan vähän piipittävänä.
Jattakaa nyt hyvanen aika Anniinaa rauhaan, pitaa pahaa han on teille tehnyt?

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Konnalla kyllä oikea hetki lopetella uraa. Ei vaan riitä näissä kovissa peleissä. Fiksu valmentaja saattaisi vielä yrittää saada muutosta ketjuvaihdoksilla?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Suomen maassa pelataan tällä hetkellä yhtä liigapeliä ja tänne studioon vedetään kaikennäköisiä Rajahuhtia, joka ei ole eläissään kommentoinut hyvää peliä.
Mieti ku Anu Saukko selostais ja kommentaattorina Rajahuhta...

Venaa.. mul tuli just oksennusta suuhun.

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Anniksessa ei mitään muuta vikaa, mutta nyt kesä esiintymiskoulutusta äänenkäytöstä ja pois mettemannosmaisesta artikuloinnista. Sillä jotenkin ei tuo ääni lähde luonnollisesti ja se särähtää mun korvaan vähän piipittävänä.
Tämä, ei se Anniksella tietämyksestä jää kiinni. Asiasta aidantolppaan, kiinnitin huomiota samaan asiaan Pessin kanssa. Tuulolalta tärkeä blokki, eikä kukaan antanut läpsyjä/nyrkkikopoja. Missä Ipan tunne / taistelutahto / joukkuehenki on? Sen olisi parasta nyt löytyä kopissa. Ei tämä voi olla kiinni peljästään Langhamerin poissaolosta.

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Minusta esim. Tapparan kirjoittajat ovat noin keskimäärin menestykseen nähden varsin nöyrää porukkaa, ei tietenkään kaikki. Myös Tapparan omalla palstalla ylimielisyys loistaa aika hyvin poissaolollaan.
Omalla kohdallani voin sanoa, että vuodesta 2013 asti aina välierissä ja mitallipeleissä voisi hyvinkin aiheuttaisi ylimielisyyttä, mutta ne kommentit Tapparalaisilta joka kausi on sitä, että töitä pitää tehdä oli vastassa kuka tahansa. Jos menee lukemaan vaikka tappio pelien jälkeen Tapparan Instagramia, käy ilmi, että meillä on aika vaativat fanit ja palautetta tulee heti, jos homma ei toimi. Se on tarttunut myös meikäläiseen. Asiaa auttaa varmaan myös se, että edustan hieman nuorempaa sukupolvea.
Omalla kohdallani olen urheilussa hävinnyt huomattavasti enemmän kuin voittanut. Nimerkin vierestä käy ilmi, että Salibandy on laji, jota olen pelannut jo 11 vuotta. Jalkapalloa harrastin 7 vuotta. On ollut kausi, jolloin joukkueeni ei voittanut yhtään peliä. 2 tasapeliä tuli. Se oli kova koulu.Tätä kautta olen itse oppinut arvostama voittamista olin sitten itse kentällä tai en.
Noh, tää viesti oli kai vähän OT mut herätti tuo keskustelu kirjoittamaan.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Tarkennan. Tuulola(t) ja Rä(t/d)y(t). En toki tunne tarkemmin mut ei vaikuta kukaan noista pojista kovinkaan nöyrältä, tai muuten mielyttävältä.
Akusta ainakaan en ikinä ole saanut kuvaa minään ylimielisenä, päin vastoin.

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Tuulolan ehkä ainoa hyvä teko koko kaudella, ehkä siellä on vielä varaa kiristää ennen läpyjä.
Kyllä tässä kohdin pleijareissa eletään hetkessä. Koko kauden syväluotaukset tehdään sitten myöhemmin. Ehkä tuo kommenttisi sitten kuvastaa tuota Ipan asennetta / tekemistä juuri nyt. Jotenkin pitäisi henkeä saada tuohon jengiin nyt.

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Häh, Ipa on nyt tekemässä ”Joket”, eli työsuhde välieräsarjassa on päättymässä. Kyselyt Tillulta ja Ripeltä

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Pennanen ei kopissa muuta tee kuin vittuilee ni meneehän siinä pelaajilta moti?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy