Minusta esim. Tapparan kirjoittajat ovat noin keskimäärin menestykseen nähden varsin nöyrää porukkaa, ei tietenkään kaikki. Myös Tapparan omalla palstalla ylimielisyys loistaa aika hyvin poissaolollaan.
Omalla kohdallani voin sanoa, että vuodesta 2013 asti aina välierissä ja mitallipeleissä voisi hyvinkin aiheuttaisi ylimielisyyttä, mutta ne kommentit Tapparalaisilta joka kausi on sitä, että töitä pitää tehdä oli vastassa kuka tahansa. Jos menee lukemaan vaikka tappio pelien jälkeen Tapparan Instagramia, käy ilmi, että meillä on aika vaativat fanit ja palautetta tulee heti, jos homma ei toimi. Se on tarttunut myös meikäläiseen. Asiaa auttaa varmaan myös se, että edustan hieman nuorempaa sukupolvea.
Omalla kohdallani olen urheilussa hävinnyt huomattavasti enemmän kuin voittanut. Nimerkin vierestä käy ilmi, että Salibandy on laji, jota olen pelannut jo 11 vuotta. Jalkapalloa harrastin 7 vuotta. On ollut kausi, jolloin joukkueeni ei voittanut yhtään peliä. 2 tasapeliä tuli. Se oli kova koulu.Tätä kautta olen itse oppinut arvostama voittamista olin sitten itse kentällä tai en.
Noh, tää viesti oli kai vähän OT mut herätti tuo keskustelu kirjoittamaan.