Täytti tänään 21 vuotta.Lassila on ollut nyt useemman pelin aika HMV. Oiskohan jotain vammaa?
Tarkoittaako "hyvin viheltäminen" sitä, että vihelletään paljon jäähyjä? Mä oon aina miettinyt, mitä ne tuomarit kokoontuu ennen erän alkua ja iskee kiviä? Ilmeisesti psyykkaavat itseään: "nyt puhalletaan jäähyjä, joka vitun tilanteesta puhalletaan, GO!!!"Hyvin on tuomarit tänään viheltänyt...
Vihellystekniikka ollut ihan ok, eli pelaajat ovat kuulleet vihellykset.Tarkoittaako "hyvin viheltäminen" sitä, että vihelletään paljon jäähyjä? Mä oon aina miettinyt, mitä ne tuomarit kokoontuu ennen erän alkua ja iskee kiviä? Ilmeisesti psyykkaavat itseään: "nyt puhalletaan jäähyjä, joka vitun tilanteesta puhalletaan, GO!!!"
Kun ei osaa onetimeriä vetää niin tulee hakemaan syöttöä, ihan päin persettä koottu yvMiksi Perttu pelaa ihan tuossa viivan päällä? Ei osallistu mitenkään ylivoimaan tuosta kohtaa.
Siellä kokeillaan "jotain uutta", eli yrittää hakea vauhtia sieltä. Tuota pitäisi harjoitella paljon enemmän, että kannattaa lähteä toteuttamaan. Ei ehkä oikea ratkaisu kauden viimeisiin peleihin.Miksi Perttu pelaa ihan tuossa viivan päällä? Ei osallistu mitenkään ylivoimaan tuosta kohtaa.
Kätisyys sopii kumminkin eli ehkä se johtuu siitä.Kun ei osaa onetimeriä vetää niin tulee hakemaan syöttöä, ihan päin persettä koottu yv