Mainos

La 8.3.2025 JYP - Kiekko-Espoo

• 5 616
  • 207

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
tuomarit vetää omaa showtaan.

Liedes kamppaa Pertun kulmassa, ei jäähyä. Heti perään espoolta mailasta kiinnipitäminen + sukellus ja Pulli jäähylle.

Kohta soi vaikka jypin av ollut hyvää

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Hyvin on tuomarit tänään viheltänyt mutta nyt vaihtu mailasta kiinnipitäminen kespoolle pullin jäähyyn

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Lassila on ollut nyt useemman pelin aika HMV. Oiskohan jotain vammaa?
Täytti tänään 21 vuotta.

Itseltä ainakin unohtuu miten nuoresta pelaajasta on kyse.

Mutta joo, sopisi odottaa enemmän.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin on tuomarit tänään viheltänyt...
Tarkoittaako "hyvin viheltäminen" sitä, että vihelletään paljon jäähyjä? Mä oon aina miettinyt, mitä ne tuomarit kokoontuu ennen erän alkua ja iskee kiviä? Ilmeisesti psyykkaavat itseään: "nyt puhalletaan jäähyjä, joka vitun tilanteesta puhalletaan, GO!!!"

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarkoittaako "hyvin viheltäminen" sitä, että vihelletään paljon jäähyjä? Mä oon aina miettinyt, mitä ne tuomarit kokoontuu ennen erän alkua ja iskee kiviä? Ilmeisesti psyykkaavat itseään: "nyt puhalletaan jäähyjä, joka vitun tilanteesta puhalletaan, GO!!!"
Vihellystekniikka ollut ihan ok, eli pelaajat ovat kuulleet vihellykset.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Josko nyt?!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Nyt vois tehrä!!

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Miksi Perttu pelaa ihan tuossa viivan päällä? Ei osallistu mitenkään ylivoimaan tuosta kohtaa.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi Perttu pelaa ihan tuossa viivan päällä? Ei osallistu mitenkään ylivoimaan tuosta kohtaa.
Siellä kokeillaan "jotain uutta", eli yrittää hakea vauhtia sieltä. Tuota pitäisi harjoitella paljon enemmän, että kannattaa lähteä toteuttamaan. Ei ehkä oikea ratkaisu kauden viimeisiin peleihin.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy