La 8.10.2022 Otteluseuranta (Liiga)

• 20 004
  • 407

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hakkasiko siellä joku Jukurien pelaaja taas ihan hulluna luistimillaan Oulun jäätä kuten keväällä, vai miten se nyt meni?

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On se hyvä, ettei Jäänhakkaaja ole paikalla. Nyt olisi ollut se jäänhakkaushetki. Mutta joo, kyllä tuli mieleen viestiä kirjoittaessa päivällä, että tämän kirjoitettua varmasti sulaa latomme jää. Ja niinhän se teki. Pitää olla varovaisempi, mitä kirjoittaa. On tämä. Pitänee siirtyä ulkojääpeleihin Oulussa, kun talvi koittaa.
Miten se just sattuikin, kun vähän siitä päivällä tsättäiltiin. En kiellä, nyt olen aika hitusen vahingoniloinen.

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Jääsepälle patsas!

Toki itse varmaan syyllinen, jälleen, mutta käyny jäänhoitokurssilla selkeesti. Elämä on yhtä oppimista.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Vaihdoin kanavalle ja siellähän on menossa joku "näin paikkaat jään" -abc.

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitäskö Kärpät ny vaan sulkea sarjasta huonon hallin takia? Tai sitten ne vois pelata tuola Rotenberg gardenissa. Tai jos sen ostais vaikka tämä Kärkkäisen tyyppi, niin sitten Natsi Stadiumissa?

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ässäpelaajat kaatuu aina omiin jalkoihin

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Porissa kaksi erää täynnä ja tilanne on edelleen 0-0.

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Kyllä viedään Kärppiä kuin mätää kukkoa…

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Eikös Oulun peli olisi pitänyt keskeyttää, vierasjoukkue hotelliin yöksi ja seuraavana päivänä jatketaan...
Säännöt tässä kohtaa vissiin " joustavat "...

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Olin sen verran pimennossa, etten tiennyt Oulun jääepisodista mitään. Eka ajatus olikin, että joko nyt se Tami saatiin sinne pitämään puhetta, kun alkoi 2. erän aloitus viivästyä kellon mukaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy