Acid kirjoitti:Saanko kysyä missä vaiheessa olen itkenyt? Juuri tämän tunne kuohun takia otin pelin nauhalle ja katsoin tänään uudestaan. Ja kyllä pesonen ja Aaltonen välillä filmaa. Jos luet kirjoitukseni tosta ylempää niin huomaat että myönnän Kärppien olleen selvästi parenpi. Kritisoin myös omiani, kuten Varista hänen tempusta.
Esim. Pesonen on itse aiheuttanut maineensa. Jos katsoisit otteluita uudestaan seuraavana päivänä pystyisit katsomaan niitä hieman vähemmän puolueellisin silmin.
Niin sinua lainasin, mutta sinua en moittinut. Olisi pitänyt olla tarkempi.
Sen verran sanoisin, että en minä Pesosta kovin ole puolustellut, onhan se täysin selvää, että hän retkahtaa aika helposti, mutta on parantanut tapojaan tälle kaudelle aika paljon. Myös Ujcik filmaa silloin tällöin ja aika härskisti tsekkityyliin. Aaltosta en noin vain kyllä leimaisi filmaajaksi, koska hän omalla taidollaan tekee irtiottoja ja toki kaikki liigapelaajat osaavat tökätä sen mailan siten luistimiin, että se näyttää mitättömältä. Nykyään tuntuu, että jokaikinen kamppi on filmi vastustajan pelaajalta tai ainakin Kärppien. Ei minulla ole vaikea sitä kieltää, että jokunen Kärppä silloin tällöin filmaa, mutta niin sitä tekee Jokunen Jokeripelaajaki ja aika monta muuta nyt jo kesälomalla olevaa liigapelaajaa. Mutta se, että sitä aletaan väittämään Kärppien harkituksi pelitavaksi, alkaa jo sumentamaan katsetta, sillä nämä filmit menevät suhteellisen tasan kauden aikana liigajoukkueiden kesken.
Pitäisi ottaa nämä filmailusyytöksetkin vain kohteliaisuutena sillä kukaan ei "näkisi" Kärppien tekevän sitä muita enemmän, jos oltaisiin kiltisti tuolla keskikastissa.
Viimeksi muokattu: