4
444
Olisi mielenkiintoista nähdä, mikä on tuomio, jos joku löisi Dostalia hanskalla takaraivoon.Mitä helvettiä, tuomari katsoo vierestä kun äijää lyödään päähän, ei jäähyä.
Olisi mielenkiintoista nähdä, mikä on tuomio, jos joku löisi Dostalia hanskalla takaraivoon.Mitä helvettiä, tuomari katsoo vierestä kun äijää lyödään päähän, ei jäähyä.
Sanottakoon, että on IFK:n rikkeitäkin jääny tietty vislaamatta, mutta tuo oli erityisen hävytön reagoimattomuus.
Miten se on filmi silti, vaikka oiskin pelannu itekin jekkua?Haha, Turuselta hyvä filmiyritys. Pitää kiinni Dostalin pattarista ja sit pää jäähän kun tulee iskua. Kaikki tehdään voiton puolesta, sano.
Niin siis tuliko sitä hanskaa takaraivoon vai ei? Eli oliko filmiä vai ei?Haha, Turuselta hyvä filmiyritys. Pitää kiinni Dostalin pattarista ja sit pää jäähän kun tulee iskua. Kaikki tehdään voiton puolesta, sano.
Haha, Turuselta hyvä filmiyritys. Pitää kiinni Dostalin pattarista ja sit pää jäähän kun tulee iskua. Kaikki tehdään voiton puolesta, sano.
Haha, Turuselta hyvä filmiyritys. Pitää kiinni Dostalin pattarista ja sit pää jäähän kun tulee iskua. Kaikki tehdään voiton puolesta, sano.
Kai se pakkina pelais, jos paremmin osais puolustaa :)Nyt oli Kristofilta väkevää suorittamista jatkoajalla.
Noh en tiedä. Ei sitä oululaisenakaan viitsi sanoa tottuneensa siihen, että liigaan noustaan pelaamalla, vaikka me niin viimeksi tehtiinkin.
Harvinaisen paska kommentti. Ei uskois teijän leiristä.
Oliko Raksilan kotituomarit?
Ansaitsematon voitto? Salli mun nauraa.Erikoisen tuuripomppu ohhoh-maalin jälkeen ansaitsematon voitto KooKoolle.
Ansaitsematon voitto? Salli mun nauraa.
KooKoo oli hemmetisti Kärppiä parempi tänään.
Tolppa sisään tolppa ulos, pomppu sinne pomppu tänne.Ansaitsematon voitto? Salli mun nauraa.
KooKoo oli hemmetisti Kärppiä parempi tänään.
Osaa. Osaako Suomi ottaa kontaktia muuten kuin päällään?Osaako Kousa ottaa kontaktia muuten kuin kyynärpää edellä?
Mä tykkään talloa niitä puujaloilla tuhannen pillun päreiksi.Älä kävele miinoihin.