J. Jokinen, Oulun oma Jarkko Ruutu.
Jääkiekkoilijana tällä hetkellä aivan vitsi.J. Jokinen, Oulun oma Jarkko Ruutu.
Kyllä Kärpistä vingutaan viestikaupalla mutta maaliin johtaneesta laitataklauksesta ei kyllä kehdata.
Ai siinä, jossa Humaloja veti kuolemaahalveksuvat turkulaiset? Siis rauteetuokkokiviharjut?Kyllä Kärpistä vingutaan viestikaupalla mutta maaliin johtaneesta laitataklauksesta ei kyllä kehdata.
Kyllä Kärpistä vingutaan viestikaupalla mutta maaliin johtaneesta laitataklauksesta ei kyllä kehdata.
Jotennii mää oon sua tepsun miähen ain pitäny, mut voihammää olla vääräskii.En tiedä. En ole käynyt Turussa vuosiin
Juu Lert on akentti, luulis turku-ukoks, vaan Vaasan miähiä?Jotennii mää oon sua tepsun miähen ain pitäny, mut voihammää olla vääräskii.
Ai siinä, jossa Humaloja veti kuolemaahalveksuvat turkulaiset? Siis rauteetuokkokiviharjut?
Edit. Tosiasiassa en nähnyt tilannetta, kun seurasin toista peliä
Mutta eihän se Pelicansin vika ole, vaan Liigan.On järkyttävää että liiga on ajanut itsensä tähän että tällaisia joukkueita esiintyy keväällä
Jotennii mää oon sua tepsun miähen ain pitäny, mut voihammää olla vääräskii.
Hyvin se vitsikin painaa kiekkoa teidän rysäänJääkiekkoilijana tällä hetkellä aivan vitsi.
Aaltoselle piste, kun Jokisen syöttö maalivahdin ja pakin kautta Tepolle, jonka laukaus kimpoaa vielä pakin ja maalivahdin kautta sisään?