*Mitäs sille Bergille sattui, taisi pelata toisen erän alussa yhden tai kaksi vaihtoa, ja sitten äijää ei näkynyt. Vai jäikö jo erätauolla huilaamaan?
Kuulemma kuumeilua. Tiedä sitten kun Suikkanen arvuutteli josko mies olisi huomanna taas mukana.
*Mitäs sille Bergille sattui, taisi pelata toisen erän alussa yhden tai kaksi vaihtoa, ja sitten äijää ei näkynyt. Vai jäikö jo erätauolla huilaamaan?
Tähän kun vielä lisätään että hifk jyrää kaikki fyysisyydellään niin tie päätyyn on auki! ifk ei vaan syty tämmöisiin peleihin, siellä on kuitenkin välierä-paikka varma parin päivän takaisten keskustelujen perusteella..
Siis mitä minä olen sulle tehnyt? Jos luotan Kojoon ja joukkueeseen ennen ottelua, niin onko se väärin? Nyt vain toistettiin sitä samaa paskaa mitä oli alkukausi. Ensin aktiivista ja sen jälkeen lähes täydelliset kilpparit ja träppäämään keskialuetta.
Kojohan on voittanut kaikki mestaruudet rosterilla ei millään muulla. Jos en väärin muista niin jere3 jo korotti omaa osakettaan korottamallaan oman j :n jo isoksi jiiksi. lol
Kahdesta paskasta joukkueesta vähemmän paska voitti.
*Filppulalla on yritystä, niitä kiemuroita olisi muutoin kiva katsella, mutta pelaa väärässä joukkueessa.
Millähän perusteella Filppula pelaa mielestäsi väärässä joukkueessa?
Ennemminkin sanoisin, että Filppula pelaa väärällä pelipaikalla(sentterinä), eikä väärässä joukkueessa.
Eiköhän asian näin nähnyt lähes kaikki muutkin.Edelleenki korostan et näin mä näin asian. Jos meni väärin ni pahottelut siitä. :D
Eiköhän asian näin nähnyt lähes kaikki muutkin.
Nii määki. Tuollaista yritystä ja taitoa olisi siis ilompi nähdä oman joukkueen pelaajien esittämänä kuin vastustajan......Edelleenki korostan et näin mä näin asian.
Oletko Turusta?Millähän perusteella Filppula pelaa mielestäsi väärässä joukkueessa?
Suikkasen "puoliorganisoitu flow-kiekko", jossa suositaan kiekollista peliä ja hyökkäykset ovat vain puoliksi organisoituja, sopii ainakin teoriassa optimaalisella tavalla juuri Filppulan kaltaisille taitureille, koska hyökkäysalueella pelaajien luovuudelle jää enemmän tilaa. Ennemminkin sanoisin, että Filppula pelaa väärällä pelipaikalla(sentterinä), eikä väärässä joukkueessa.
Minulle on aivan sama vaikka kahdestaan oltaisiin typhoonissa, pelin pitää olla parempaa kuin vastustajan. Ja siihen ei tänäisen perusteella paljoakaan tarvita.
Taisi olla jotain loukkaantumistakin mukana. Miehen viimeisessä vaihdossa irvisteli Porthenin(?) taklauksen jälkeen aika pahan näköisenä.Kuulemma kuumeilua. Tiedä sitten kun Suikkanen arvuutteli josko mies olisi huomanna taas mukana.
Odotettu vierasvoitto Turkuun ja tulosveikkauskin taisi osua!
Toivottavasti Suikkanen ei ole keskittänyt liikaa huomiota näihin kahteen otteluun, nimittäin muutaman päivän päästä on ihan oikea jääkiekkojoukkuekin vastassa. Ite en jaksa huomisella ottelulla päätäni vaivata, puhun varmaan monen muunkin puolesta kun totean, että IFK on nähty. Ihmetystä herättää se, että esim. SaiPa pelaa tässä vaiheessa kautta karsintasarjoja samalla kun jatkopeleissä temppuilee idän kakkosjoukkue. Tämäniltaisessa kävi nyt niin, että Suominen luisteli yksin IFK:n kumoon. Toisaalta odotin vielä suvereenimpaa esitystä TPS:ltä ja pakko myöntää, että IFK:lta yllättävänkin hyvä peli tänään. Siellä luotiin selvästi muutamia maalipaikkoja, onneksi meillä ei ollut tyhjää maalia tai esim. Niemistä maalissa vaan Salak torjui hienosti. Huomenna on raahattava ahteri hallille. Uskoisin, että saadaan paikalle ennätysyleisö.
JYP-sarjasta odotan jo paljon tiukempaa. JYPillä on asettaa vastaan kunnon maalivahti, kovaotteinen(tosin hitaahko) pakisto, ja hyökkäykseenkin yksi turkulaiskenttä, joka dominoi liigaa. Kotietu on se mikä tekee tuosta sarjasta tasaisen, onneksi siinä kuitenkin pelataan useampi ottelu eikä jätetä sattumalle sijaa.
Edit. Laitetaan vielä hunajalaulu loppuun, että TPS-fanit (tai no miksei IFK-fanitkin) pääsevät paremmin tunnelmaan: http://www.youtube.com/watch?v=zZ1Eq8kwXYo
Edelleenki korostan et näin mä näin asian. Jos meni väärin ni pahottelut siitä. :D
Oletko Turusta?
onneksi meillä ei ollut tyhjää maalia tai esim. Niemistä maalissa vaan Salak torjui hienosti.