Virveliä kainaloon
Jäsen
Tapparan mikkihiirtä laitataklataan ja Norja ylivoimalle. Saakohan Norjakin polvitaklata?
Kuulostais just Antti Mäkisen besserwisseröinniltä.Joku sanoi joskus (Ehkä Antti Mäkinen), että Kruger on loistava puolustamaan mutta ei edes tiedä sanaa hyökkäys. Olen erimieltä.
Sekosiko ranskalaiskatsomo?
Siis se sellisti joka oli eilen, vai kenestä puhut?Minkä niminen se isoperseinen studioblondi oli?
Irma?Minkä niminen se isoperseinen studioblondi oli?
En sen enempää kommentoi Ville Niemisen edesottamuksia studiossa, mutta tilanneanalyysissa tuli melkoinen mattinykäsklassikko: "nää päätypelit tulee aina tuolta päädystä.
Ois hauskaa kun lukis 50 kertaa "Inka Korhonen" lähetyksen aikana.Olen joskus itsekkin kysynyt tuolta, ja paljon parempia kysymyksiä kun nuo mihin ne vastaa, toki ehkä ne on ollut liian vaikeita noille asiantuntijoille. Joku eilen sanoikin että tuossa twiitti kohdalla voisi lukea jatkoaika, ja täältä parhaimmat kommentit vaan näkyviin. Olisi Suomen tylsiin peleihin jotain hauskuutta.
Älä kysy niin vaikeita. Mode laittaa ne suoraan roskiin.En muuten ymmärrä millä logiikalla ne ottaa noita kysymyksiä. Ottaako ne helpoimmat vai mitkä? Sitten ne twiitit mitä alareunaan tulee "Jes hyvä Suomi ps. sebbe on ihana!!" <33"
Olen joskus itsekkin kysynyt tuolta, ja paljon parempia kysymyksiä kun nuo mihin ne vastaa, toki ehkä ne on ollut liian vaikeita noille asiantuntijoille. Joku eilen sanoikin että tuossa twiitti kohdalla voisi lukea jatkoaika, ja täältä parhaimmat kommentit vaan näkyviin. Olisi Suomen tylsiin peleihin jotain hauskuutta.