suippotokko
Jäsen
Babcock naureskelee katsomossa. On varmaan palkitseva työmatka. #gimp
Joo, menin halpaan.Sitä vähän meinasinkin. Ja 3-1!
Mikä on Lauran sukunimi? Ihan näin mielenkiinnosta, kun en tuohon Inkaan oikein syty.
Minä vuonna? Vaikka vuoden vanha käyttäjä vaan, niin on lukenut kyllä pitkään JA, eikä tuu mieleen. Tai ehkä oon katsonut huonosti vaan.Lauran perseellä oli täällä joskus ihan oma ketjukin.
Patonkit, tehkää nyt börsä!
Eihän ne nyt kaikki Lauran perseet jää mieleen. Varmaan vuonna sirppi ja vasara, sillä aika tavalla levinnyt on Lauran ahteri viime aikoina.Minä vuonna? Vaikka vuoden vanha käyttäjä vaan, niin on lukenut kyllä pitkään JA, eikä tuu mieleen. Tai ehkä oon katsonut huonosti vaan.
Joo, tämä täytyy olla urbaanilegendaa, jos ketjua ei ole poistettu, koska perse ei ole enää mahtunut ketjuun.Minä vuonna? Vaikka vuoden vanha käyttäjä vaan, niin on lukenut kyllä pitkään JA, eikä tuu mieleen. Tai ehkä oon katsonut huonosti vaan.
Eihän ne nyt kaikki Lauran perseet jää mieleen. Varmaan vuonna sirppi ja vasara, sillä aika tavalla levinnyt on Lauran ahteri viime aikoina.
Siellähän on tuota Lauran pakaraa tarjolla. Joo, nyt siirrytään veljet ja sisaret NHL:n pariin.
Onks toi Dave Henderson Tammisen kavereita?
Todennäköisesti Tamminen mainitsee huomenna Suomi-Ranska pelin aikana useampaankin kertaan miten he "hyvän ystäväni veli Hendersonin kanssa" olivat luomassa tätä kiekkokulttuuria.Jos Tamilta kysytään, niin aivan varmasti. Olisiko peräti Juhanin oppipoika? Saanut pestinsäkin Ranskan peräsimessä lahjana Aurinkokuninkaalta.
Todennäköisesti Tamminen mainitsee huomenna Suomi-Ranska pelin aikana useampaankin kertaan miten he "hyvän ystäväni veli Hendersonin kanssa" olivat luomassa tätä kiekkokulttuuria.
Kenties tuosta saisi juomapelin aikaan. Shotti aina kun Tami mainitsee kiekkokulttuurin luomisen Ranskaan, puhuu veli Hendersonista tai muistelee häikäisevää suoritustaan Ranskan valmentajana 1995 mm-kisoissa.
Kaikkia naisia, ne on "rakkaita siskoja".Minua kiinnostaisi tietää, ketä Tami EI pidä veljenään.
Kaikkia naisia, ne on "rakkaita siskoja".