La 6.5.2017 Otteluseuranta (2. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

oiler99

Jäsen
Nylander taas. 7-2.
 

Big Bear

Jäsen
Minä vuonna? Vaikka vuoden vanha käyttäjä vaan, niin on lukenut kyllä pitkään JA, eikä tuu mieleen. Tai ehkä oon katsonut huonosti vaan.
Eihän ne nyt kaikki Lauran perseet jää mieleen. Varmaan vuonna sirppi ja vasara, sillä aika tavalla levinnyt on Lauran ahteri viime aikoina.
 

Mazaa

Jäsen
Minä vuonna? Vaikka vuoden vanha käyttäjä vaan, niin on lukenut kyllä pitkään JA, eikä tuu mieleen. Tai ehkä oon katsonut huonosti vaan.
Joo, tämä täytyy olla urbaanilegendaa, jos ketjua ei ole poistettu, koska perse ei ole enää mahtunut ketjuun.
 
Jos Tamilta kysytään, niin aivan varmasti. Olisiko peräti Juhanin oppipoika? Saanut pestinsäkin Ranskan peräsimessä lahjana Aurinkokuninkaalta.
Todennäköisesti Tamminen mainitsee huomenna Suomi-Ranska pelin aikana useampaankin kertaan miten he "hyvän ystäväni veli Hendersonin kanssa" olivat luomassa tätä kiekkokulttuuria.
 
Todennäköisesti Tamminen mainitsee huomenna Suomi-Ranska pelin aikana useampaankin kertaan miten he "hyvän ystäväni veli Hendersonin kanssa" olivat luomassa tätä kiekkokulttuuria.

Kenties tuosta saisi juomapelin aikaan. Shotti aina kun Tami mainitsee kiekkokulttuurin luomisen Ranskaan, puhuu veli Hendersonista tai muistelee häikäisevää suoritustaan Ranskan valmentajana 1995 mm-kisoissa.
 

Squit

Jäsen
Ei voi Liigan touhua haukkua, kun katsoo esim. hammaslääkäriliiton sivuja. Samanlainen liveseuranta ollut varmaan vuodesta 2001. Peliaikaa ei näy, vaan peliaikaa kuvaa sininen epämääräinen jana. Kokoonpanot tulee ihan vitun myöhään. Pelin jälkeen ei varmaan mistään löydy ottelun parasta pelaajaa. Lisäksi jos maalivahti vaihdetaan kesken pelin, niin torjuntoja ei erotella mitenkään. Pelaan siis leijonapörssiä, niin kiva olisi laskeskella, mutta turhaa on puolet, kun mistään vittu löydy mitään.
 

Tacs

Jäsen
Kenties tuosta saisi juomapelin aikaan. Shotti aina kun Tami mainitsee kiekkokulttuurin luomisen Ranskaan, puhuu veli Hendersonista tai muistelee häikäisevää suoritustaan Ranskan valmentajana 1995 mm-kisoissa.

Kannattaa varata reilusti juotavaa tätä varten.
 

Barnes

Jäsen
Minua kiinnostaisi tietää, ketä Tami EI pidä veljenään.
 
Kaikkia naisia, ne on "rakkaita siskoja".

Pakko komentoida tähän, vaikka eilisen otteluseuranta. Tamminen on kyllä sairas, kun viekottelee usein näitä ilmeisesti hyvinkin "rakkaita siskojaan".

Kaikki muistavat minkälainen meno Tamin cornerissa oli Mervi Kallion kanssa. Se jännite oli kuin viulun kieli.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös