Kiitos Tappara! Kymmenen vuoden korpivaelluksen jälkeen ollaan taas finaalijoukkue, hieman on pala kurkussa. Lukolle kiitokset hyvästä vastuksesta ja onnea pronssipeliin, ei oo häpee nousta sinne 10.sijalta. Tappara ja Metsola pisti luukut kiinni jo ennen viime peliä ja Lukko hukkasi avaimen. Kuten oli helppo ennakoida Lukolta väheni polttoaine mitä pidemmälle sarja eteni, eikä lisätankkaus-efektiä tullut yhdenkään voiton myötä. Raumalla tuntui olevan hyvä meininki niin omien kuin vieraskannattajienkin toimesta ja yksi Palola-hälytyskin mahtui iltaan. Synttäri-ja nimipäiväonnittelut Ville Niemiselle!
Tähän asiantuntevaan viestiin on helppo yhtyä...Paitsi tuohon Niemisen onnitteluihin.
Joku sanoi aiemmin, että lukolta loppui bensa nimenomaan pitkän poff-kevään vuoksi mutta itse sanon, että ja vitut. Kyllä luulen, että usko tosta touhusta loppui eilen tampesterissa 3 erässä. Tämä peli sitten vain pelailtiin alta pois eikä uskoa enää ollut. Sarja olisi ollut varmaan eri mikäli kahdessa ekassa pelissä olisi pystytty jatkoerässä ratkaisemaan mutta virheet laskee menttaliteettia.
Olen kyllä sitä mieltä, mikäli tämän kauden parhaaksi maalivahdiksi valitaan joku muu kuin Metsola niin valitsijat voivat syödä kasan paskaa. Kauden ehdoton sensaatio kun katsotaan, että mistä asetelmista kauteen lähti ja missä on nyt. Ehdottomasti paras vahti liigassa joka pystyy ihan huippu-torjuntoihin koko pelin ajan ja täten pystyy kantamaan tapparan kultaan vaikka yksin. Ihan huikea kaveri on kyllä kyseessä. Mikäli Petri Vehanen on MM-kisoissa, menettää Jalonen ehdottomasti uskottavuuden pätevänä valmentajana. Suomalaisia maalivahteja löytyy helvetisti parempiakin vaihtoehtoja kisoihin. Pahaa pelkään, että kaveri silti siellä lepsuilee, ei ole ainakaan ansainnut pestiään mutta katsotaaan miten käy.
Suunniteliin, että mikäli vahingossa kävisi niin, että tappara saa finaaliin ässät, lähdettäisiin pienellä joukolla kannustamaan tapparaa isomäkeen. Se puna-lauma on vaan pakko lyödä ja uskon vahvasti, että nimenomaan tappara pystyy siihen koska se osaa hienosti jäädyttää peliä johto-asemassa. No uskon kuitenkin vielä JYP:iin sillä nyt se valtra on lähtenyt liikkeelle.
Kaikki onnittelut tapparalle joka oli kaikilla osa-alueilla parempi- Ainut miinus on piimä-nilkka Nieminen josta en nyt halua sanoa mitään. Siitä tulisi vain iso vuodatus.