Lukko ihan jaloissa, JYP tehoton.
Kerhon kasvatit osaa.Kole mättäny 2 maalia. Mitä helevettiä?
Kole mättäny 2 maalia. Mitä helevettiä?
Jep. Kiitos tästä herrasta, ei voi olla pitämättä. Ei toki mikään pistelinko, mutta tahtoa ja taistelua sitäkin enemmän.
Jupa
On tuo kolmekin joskus tehnyt muistaakseni.Onko Kolehmaisen uran ensimmäinen kahden maalin ilta?
No kommentoi nyt vielä tuota Lukon etumatkaa yleisökeskiarvossa sitten, jos unohdetaan surkea provoni.Oli. Kommentoin siihen kohtalaisen surkeaan provoosi. Lue se ensin uudelleen. Tuolla logiikalla muuten Helsingissä pitäisi olla 200 000:n yleisökeskiarvo, mutta kun ei se vaan mene niin.
Jupa
Suikkanen kyseessä, ei Kivi.Karri Kivi on sitä mieltä että Sporan yv oli surkeaa. Minun mielestäni maali on hyvä tulos. Usein nuo kakden minuutin kahden miehen yv:t kuivuvat pois.
Lukko oli avauserän täysin purjeessa, mutta Liigan paras maalivahti Zapolski piti pelin tasaisena. Maagista peliä Zapolskilta!
0-2 voisi helposti olla 0-4 tai 0-5. Nyt on vielä mahdollisuus pisteille.
Tämä alkaa olemaan jo hassu trendi. Onko se seisomakatsomo oikeasti noin pelottava, että aikuiset miehet eivät kykene keskittymään itse peliin lainkaan.Porissa jatkuu taas trendin mukainen sangen kusipäinen tuomarointi kotijengiä kohtaan. Eiköhän tänään saada kakkoset taas johonkin 1:8 tilanteeseen, peliä hyvin kuvaavaksi.
No kommentoi nyt vielä tuota Lukon etumatkaa yleisökeskiarvossa sitten, jos unohdetaan surkea provoni.
Itse pelistä sanottava, että Lukko oli paska ja Jyp hyvä 1. erässä.
Olihan tuo Sportin 5v3 YV aivan jäätävän paskaa, ei mitään ideaa.Karri Kivi on sitä mieltä että Sporan yv oli surkeaa. Minun mielestäni maali on hyvä tulos. Usein nuo kakden minuutin kahden miehen yv:t kuivuvat pois.
Sähän tiedät, kun teillä se yv on puhdasta timanttia.Olihan tuo Sportin 5v3 YV aivan jäätävän paskaa, ei mitään ideaa.