La 6.2.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 264
  • 697

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko siis sun mielestä Hrachovina Liigan paras maalivahti Vehviläisen ollessa toiseksi paras?

Mä epäilen että jos vaikka kolmikosta Zapolski ja kaksi mainittua pitäisi äänestyksessä valita joukkueelleen ykkösmaalivahti veisi Zapo noin 99% äänistä.

Paska provo mutta huvikseni tartuin.

Ei. En ole kyseistä tilastoa ja listausta tehnyt vaan Liiga on. En määrittele millekään pelipaikalle parasta pelaajaa. Kyseessä on joukkuelaji ja moni asia vaikuttaa jokaisen pelaajan peliin. Jotkut pelaajat ovat parempia jossain asioissa ja jotkut toiset taas toisissa asioissa. Ja esim. maalivahdeista voidaan todeta, että Liigassa pelaa paljon hyviä maalivahteja, kun esim. kahdeksalla maalivahdilla torjuntaprosentti on yli 92%, mikä mielestäni on ihan hyvä. Eikä sieltä kukaan minun silmään pelaa huomattavasti paremmin kuin muut.

Mitä tulee mainitsemiisi Hrachovinaan ja Vehviläiseen, niin luulen että Tapparan kannattajat ovat varsin tyytyväisiä H:hon ja JYPin kannattajana olen täysin tyytyväinen Vehviläiseen. Tapparan kannattajista ja JYPin muista kannattajista en tiedä, mutta itse ainakin mielummin valitsen JYPin maalille Vehviläisen kuin Zapon. Nämä maalivahdit pelaavat suurinpiirtein yhtä hyvin, mutta Vehviläisen hintalappu on huomattavasti Zapon hintalappua pienempi, ja JYP on joukkue, jolla ei ole taskun pohjat täynnä rahaa.

Pidän outona asiana sitä, että pidät asiallista viestiäni "paskana provona".
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
"Olen ottanut opiksi." Muuttunut mies ei helvetti :D Huutonaurua tolle pellelle
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ryntäyksestä Grattonille? Mitkäs ne ryntäyksen kriteerit taas olikaan? Vittu mikä vihellys taas...

nyt voi panna ranttaliksi.
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rockyn kosto porilaisille selkäänpuukottajille
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Joukkee on ihan vitun sekaisin ja sitte tuomaritkin kusee housuihin. Ranniston fyysinen peli meni kanssa mukana? Naurettavaa
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin tosiaan. Näkikö kukaan Bloodin tapausta?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Miksei Nestori Lähde voi ajaa koskaan maalille ja yrittää hankkia vastustajalle jäähyjä? Useimmiten valitsee helpon tien ja menee kulmaan. Jollain tapaa pitäisi olla omilleen hyödyksi enemmän. Röyhkeys vai tahtoa puuttuu?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ben Bloodille ulosajo erotuomarin koskemattomuuden rikkomisesta. Blood, vauhdissa jälleen. Olisikohan Blood oksentanut tuomarin päälle?

Ja Otto Paajanen tekee maalin kolmessa sekunnissa. Eli vielä 4:57 ylivoimaa jäljellä, kun kavennusmaali tuli.

No kauanhan siinä menikin. Oliko selvä tilanne?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pena Veri vaikuttaa ihan fiksulta mieheltä...
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jypillä peli täysin hanskassa mutta pelin tappaminen ylivoimalla ei taaskaan maistu. Tiukka päätöserä siis tiedossa, ja toivottavasti löytyy vierailioilta muutqkin kuin peruutusvaihde...
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Noh, onneksi Ässillä on kova loppuohjelma runkkarin loppuun. Jos vaikka syttyisivät näihin kärkijengien kohtaamisiin kuten aiemminkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös