Onko siis sun mielestä Hrachovina Liigan paras maalivahti Vehviläisen ollessa toiseksi paras?
Mä epäilen että jos vaikka kolmikosta Zapolski ja kaksi mainittua pitäisi äänestyksessä valita joukkueelleen ykkösmaalivahti veisi Zapo noin 99% äänistä.
Paska provo mutta huvikseni tartuin.
Ei. En ole kyseistä tilastoa ja listausta tehnyt vaan Liiga on. En määrittele millekään pelipaikalle parasta pelaajaa. Kyseessä on joukkuelaji ja moni asia vaikuttaa jokaisen pelaajan peliin. Jotkut pelaajat ovat parempia jossain asioissa ja jotkut toiset taas toisissa asioissa. Ja esim. maalivahdeista voidaan todeta, että Liigassa pelaa paljon hyviä maalivahteja, kun esim. kahdeksalla maalivahdilla torjuntaprosentti on yli 92%, mikä mielestäni on ihan hyvä. Eikä sieltä kukaan minun silmään pelaa huomattavasti paremmin kuin muut.
Mitä tulee mainitsemiisi Hrachovinaan ja Vehviläiseen, niin luulen että Tapparan kannattajat ovat varsin tyytyväisiä H:hon ja JYPin kannattajana olen täysin tyytyväinen Vehviläiseen. Tapparan kannattajista ja JYPin muista kannattajista en tiedä, mutta itse ainakin mielummin valitsen JYPin maalille Vehviläisen kuin Zapon. Nämä maalivahdit pelaavat suurinpiirtein yhtä hyvin, mutta Vehviläisen hintalappu on huomattavasti Zapon hintalappua pienempi, ja JYP on joukkue, jolla ei ole taskun pohjat täynnä rahaa.
Pidän outona asiana sitä, että pidät asiallista viestiäni "paskana provona".