Muuten sama, mutta torille en kyllä mene, kävi miten tahansa.Saunassa käyty ja olut on hyvää. Huomenna torille.
Muuten sama, mutta torille en kyllä mene, kävi miten tahansa.Saunassa käyty ja olut on hyvää. Huomenna torille.
Cmorella Discovery+:n kautta alkoi syöttämään Maikkarin lähetystä mainoksineen. Kävikö muilla sama?
Aina ennen tuntunut että joku ruotsi tmv. saa vapaalipun jatkoon. Mutta kerrankin se ollaan me ja vieläpä finaaliin!
Ruotsalainen ainakin. Mikä ei ole ikinä hyvä.Onko siellä Vinnerborg päätuomarina?
Täällä ainaki heitti Maikkarin lähetyksen vaikka on maksattu Discoveryn kautta Cmore...Saukkonen selostamassa. Voi vitun vittu taas. Mertsiä olisin toivonut kyllä.
Kiitos, mikähän bugi tuossa nyt oli. Meinas leipoa kiinni tohon Saukkoseen!Sama täällä. Valitse kanavista Cmore Sport 1, toimi minulla.
Vittu mä ala Saukkosta kuuntelemaan vapaaehtoisesti.
Kyllä täällä ainakin Saukkonen selostaa.Olin jo toiveikas että Suomen pelin selostaisi joku muu kun Antsa selosti jo aikaisemman matsin. Pettymys
Maikkari se vaan suorittaa tasollaan.Kiitos, mikähän bugi tuossa nyt oli. Meinas leipoa kiinni tohon Saukkoseen!
Sekin olisi vaihtelua :)Kyllä täällä ainakin Saukkonen selostaa.
Siitä, että olet köyhä.Ei vittu, mistä mua rankaistaan, että joudun kuuntelemaan Mika Saukkosta välierässä?
Ei vittu, mistä mua rankaistaan, että joudun kuuntelemaan Mika Saukkosta välierässä?
Köyhyydestä.Ei vittu, mistä mua rankaistaan, että joudun kuuntelemaan Mika Saukkosta välierässä?