USAn maajoukkue on kyllä sellanen entisaikojen Leijonat.
Jos haluat halvalla päästä, hae Lidlistä vähän Noebels-laneria.Perkele, ei olutta!
Pakko kipaista hakemaan. Noita Saksan pelaajien nimiä kun näki, niin tuli valtava Pils-jano.
Kuulosti olutmerkeiltä. Pari kylmää eisenscmidtiä, 1 korbinian ja kahunia loppurahalla..
Nyt tuli sentterille ja jako laitaan mistä sinisen jälkeen laukaus maalia kohti.Kai Suomella on joku muukin hyökkäyssuunnitelma kuin kiekko keskialueelta päätyyn?
En tajua miks vaikka Alkio ole Saukkosen tilalla, kun ei Mertarantaakaan jaksa.Miten pystytte kuuntelemaan Saukkosta? Itse katson mieluummin IIHF:n omaan striimin kautta.
Ilmotit treffikumppanille, että nyt riitti, minä lähden juomaan kaljaa ja kannustamaan leijonia?Oon tässä Tinder-treffeillä parhaillaan. Jatkoaika auki ja peli pyörii, mikäs sen parempaa tekemistä. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Näinhän se taisi tarkalleen ottaen juurikin mennäEikös se mennyt "Olli... Kasken pojalle Oliwerille"?
Oon tässä Tinder-treffeillä parhaillaan. Jatkoaika auki ja peli pyörii, mikäs sen parempaa tekemistä. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Koska Alkio on paras selostaja, niin ei sitä voi varsinkaan ilmaispuolelle laittaa.En tajua miks vaikka Alkio ole Saukkosen tilalla, kun ei Mertarantaakaan jaksa.
Nyt on vain kaksi paskaa vaihtoehtoa.
Saksa vaan turhaan väsyttää itsensä parempaa joukkuetta vastaan.Söde on ilmeisesti scoutannut, että Suomella on vaikeuksia pelien alussa, jolloin kannattaa vyöryttää.
Ei, kun tuossa se vieressä jotain yrittää jutellaIlmotit treffikumppanille, että nyt riitti, minä lähden juomaan kaljaa ja kannustamaan leijonia?
Aika moni olisi kyllä keksinyt muutakin tekemistä.Oon tässä Tinder-treffeillä parhaillaan. Jatkoaika auki ja peli pyörii, mikäs sen parempaa tekemistä. Asiat tärkeysjärjestykseen.
My GOD! Onko siellä veljet Helkovaara & co. selostamassa tilataksin takapenkiltä?IIHF:n kanavalla ihmettelevät, että on kyllä outoa tuollainen karsinta touhu sarjoissa.
Mikolla taitaa olla vähälle aikaa nyt eurot loppu naisien suuntaan, kunhan Helenan shoppailut on maksettuKoivun Mikko pyrkimässä apajille?