Ei kuulema pysty seisomaan kokonaisia haastatteluja, eli varmaan se aika rikki on.
Itellä taas niin että pystyn makoilla tässä sohvalla vaikka kuinka kauan. Voi olla että luistimilla kulkis vielä paremmin.
Ei kuulema pysty seisomaan kokonaisia haastatteluja, eli varmaan se aika rikki on.
Tämä on ollut ongelma jo muutaman ottelun ajan. Vaikka edellisestä voitto, niin puuttui sieltä se kiima etenkin hyökkäyksistä. Kärpät haluaa kiekkoa enemmän - esim Lasu painaa koko ajan täysillä irtokiekon perään.Ei nyt ihan kauhealla kiimalla ole HPK tullut tähän peliin.
Mulla Telian viive ilmeisesti pari erää.Kärpät on suomenmestari vuosimallia 2019!
Peluuttaa koska on apuna joukkueelle ja haluaa pelata pikku vaivoissaankin.Surkea kyllä tuo änäri Jussin vire. Yhdeksän matsia kiikareilla...oliko niin, että ei ole ihan täydessä tikissä? Valmennus peluuttaa silti.
Varmaan siis ratkoo pelin. Voittomaali Jussille.Surkea kyllä tuo änäri Jussin vire. Yhdeksän matsia kiikareilla...oliko niin, että ei ole ihan täydessä tikissä? Valmennus peluuttaa silti.
Ei sitä nuin vanhana enää seiso niin kauaa
Mitä jos molemmat alkavat pelaamaan?Jännä nähdä alkaako kumpikaan pelaamaan tokaan erään. Jos alkaa, niin toinen jää telineisiin.
Peluuttaa koska on apuna joukkueelle ja haluaa pelata pikku vaivoissaankin.
Kyllä siellä meni molemmat täysiä. Tuolta se välillä näyttää kun kaksi hyvää joukkuetta pelaa.Jännä nähdä alkaako kumpikaan pelaamaan tokaan erään. Jos alkaa, niin toinen jää telineisiin.
Otan osaa :(Kuulostaa huolestuttavalta, Jusa on mua nuorempi :(
Juu, kannattaa katsoa muutakin kuin pisteitä. Hidas muutenkin, nyt vielä hitaampi.Jep, saattoi tuossa jopa estää Kerhon maalin...
Ei riitä. Äsken lueteltiin talvisodan rauhanehdot.Mulla Telian viive ilmeisesti pari erää.
Katsoin samaa. Varmaan joku salassa pidetty kaksoisveli.Pennanen Hämeenlinnan torilla?
Kenellä ei kulje? HPK:lla?Tuo on kyllä paras selitys jos jollakin ei kulje: "juu se pelaa loukkaantuneena".
:)
Katsoin samaa. Varmaan joku salassa pidetty kaksoisveli.