Varmaan intistä jos on käynyOnko Jokinen ampunut koskaan itse?
Varmaan intistä jos on käynyOnko Jokinen ampunut koskaan itse?
Saanko mäkin lainata kun oli niin hyvä viesti? Taas kontallaan!Lainaten vielä omaa viestiä, kuitenkin omaan silmään myös taidoiltaan näkyvin.
Tällaisten puusilmien kanssa pitäisi täällä sitten yrittää keskustella sivistyneesti...Osuiko edes?
Me ollaan tänään suomenmestareita.
Jotku on mutta sinä etMe ollaan tänään suomenmestareita.
Sitä on leijonat näemmä juotu mutta niinhän tässä tilanteessa onkin suotavaa:DPorkkanaperunar pellaa pskaa yyveetä
Toisesta päästä hallia livetilanteessa näytti vilpittömästi että osumaa ei ollut. Siksihän minä kysyin täällä että osuiko, ilmeisesti sitten osui.Tällaisten puusilmien kanssa pitäisi täällä sitten yrittää keskustella sivistyneesti...
Surkea kyllä tuo änäri Jussin vire. Yhdeksän matsia kiikareilla...oliko niin, että ei ole ihan täydessä tikissä? Valmennus peluuttaa silti.
Kalevan haastattelussa ei pystynyt seisomaan koko haastattelua niin pyysi tuolin. Aika klesana ilmeisesti on ja sen lisäksi Heshkalla ja Osalalla on vammoja.Surkea kyllä tuo änäri Jussin vire. Yhdeksän matsia kiikareilla...oliko niin, että ei ole ihan täydessä tikissä? Valmennus peluuttaa silti.
Ei sitä nuin vanhana enää seiso niin kauaaEi kuulema pysty seisomaan kokonaisia haastatteluja, eli varmaan se aika rikki on.
Juu kiitos, tämä onkin jo luettu. Seuraavan kerran voit halutessasi ja tilanteen salliessa tästä mainita ottelun jälkeen.Kärpät on suomenmestari vuosimallia 2019!
Täällä ollaan kiitos @holynordic. Kalasti minulle lipun Ticketmasterista :)Saiko @HokiJone tiketin peliin?