Miten voi olla mahdollista, että kaiken maailman tuuppasut lonkkaan otetaan pois, mutta korkeaa mailaan naamaan josta pelaaja vielä selkeästi loukkaa, ei nähdä? Tuomari seisoi vielä vieressä.Tuomari ei näe mailan nousua. Liekö tarkoituksella?
Katsoi varmaan että Lefebvre filmasTuomari ei näe mailan nousua. Liekö tarkoituksella?
Seuraavan kerran olen oppineena paikantullen, jos muistan.Pubihitsari. Tarkkana näissä.
Muuten en tiedä, mutta Sissons näyttäisi olevan jäänpinnassa pienestäkin mailanosumasta housunlahkeeseen.On se kyllä kummallinen yhteensattuma, että aina kun Ässät on ottamassa köniin niin vastustaja filmaa.
Onko Ässät ikinä tehnyt oikeasti rikettä?
Aikalailla mennyt rikkeet tasan noiden kuopiolaisten loikkien kanssa.Onko Ässät ikinä tehnyt oikeasti rikettä?
Talajaa kyllä selkeesti vituttaa ja isosti kun joutuu punasissa pelaamaan.
Ja ihan aiheesta.Porilaisten itku musiikkia korvilleni.
Peli toki ei ole vielä ohi.
Juu, vitutuspäissään teki jatkosopparin.Talajaa kyllä selkeesti vituttaa ja isosti kun joutuu punasissa pelaamaan.
Aina kun Liigassa tuomarit käsketään keskittymään jonkin tietyn rikkeen poistoon, unohtuu siellä melkein kaikki muu.Miten voi olla mahdollista, että kaiken maailman tuuppasut lonkkaan otetaan pois, mutta korkeaa mailaan naamaan josta pelaaja vielä selkeästi loukkaa, ei nähdä? Tuomari seisoi vielä vieressä.
On kyllä Kalpan pelaajat lennelleet pitkin peliä varsin helposti, 3 helpohkoa jäähyä löytyy jo mitä olen peliä ehtinyt katsomaan.
Joku voisi kaivaa sen videon muotoon, kun Sissons lensi kun häntä koukittiin/nostettiin mailaa. Graberin ekasta jäähystä kyse.
Ja ihan aiheesta.
Ja kyllä, peli pitkälti ohi on. Ei Ässät kolmen maalin takaa enää nouse, ei sitten millään. Jos näyttää uhkaavalta, niin aina voi Mäenpää käydä pyllähtämässä kulmassa, ja tasoittuu.
No tuo oli se Graberin mailannosto, josta Sissons nuoli jäätä.Jaa tää vai
Melko oksettava suoritus Sissonsilta. Oikeastaan ihan hänen näköisensä suoritus.Jaa tää vai
En tiedä liittyykö Markkanen jotenkin näihin tai niitten poistumuseen, mutta minä olen kanssasi samaa mieltä: siinä oli hieno diili! Eri hyvä. Jopa tarttuva. Värit. Voisitko Ötökkä hoitaa ne patjat meille jotenkin takas?Peruiko se Erikeeper-diilit? Olin aina tosi kateellinen niistä patjoista.