Joku uus hankinta?Levtsi
Olet väärässä, kaikki on Jussi Markkasen palkkaamisen syytä.Musta tuntuu että SaiPan alamäki alkoi siitä kun Erikeeper-patjat poistui.
Hyi vittu mua hävettäs olla KalPa fani. Oksettavan näköistä tuo toistuva filmaaminen.
Palkatkaa Massi Jurkkanen seuraavaksi. Eikö teillä ollut hillot lopussa?Olet väärässä, kaikki on Jussi Markkasen palkkaamisen syytä.
Peruiko se Erikeeper-diilit? Olin aina tosi kateellinen niistä patjoista.Olet väärässä, kaikki on Jussi Markkasen palkkaamisen syytä.
Kyllä mulla on ainakin jonkinlainen muistikuva eräästä paikallispelistä, missä kiekko ei mennyt viivan yli, mutta maali silti vihellettiin.Et sä maaliakaan voi hyväksyä jos et näe kiekon olevan viivan yli
Siellä kuuppa yhtä huurussa kuin suosikkijoukkueen pelaajilla. Hyi vittu mua hävettäs.Hyi vittu mua hävettäs olla KalPa fani. Oksettavan näköistä tuo toistuva filmaaminen.
Tää on hauska elementti, kun aina vastustajan joukkueesta löytyy seurannan mukaan niitä filmaajia. Eiköhän jokaisesta joukkueesta löydy noita filmaajia, sitten on pelaajia, jotka korostavat rikkeitä selkeästi useammin, esimerkkeinä Haapala ja JM Järvinen.Hyi vittu mua hävettäs olla KalPa fani. Oksettavan näköistä tuo toistuva filmaaminen.
Ei ne filmaa, ne kaatuu. Kun kattoo sinne päin.On se kyllä kummallinen yhteensattuma, että aina kun Ässät on ottamassa köniin niin vastustaja filmaa.
Kaiva ite työtön hitsari.On kyllä Kalpan pelaajat lennelleet pitkin peliä varsin helposti, 3 helpohkoa jäähyä löytyy jo mitä olen peliä ehtinyt katsomaan.
Joku voisi kaivaa sen videon muotoon, kun Sissons lensi kun häntä koukittiin/nostettiin mailaa. Graberin ekasta jäähystä kyse.
Kyllä mulla on ainakin jonkinlainen muistikuva eräästä paikallispelistä, missä kiekko ei mennyt viivan yli, mutta maali silti vihellettiin.
Mene katsomaan nuo Ässien jäähyt :DOn se kyllä kummallinen yhteensattuma, että aina kun Ässät on ottamassa köniin niin vastustaja filmaa.
On se kyllä kummallinen yhteensattuma, että aina kun Ässät on ottamassa köniin niin vastustaja filmaa