La 4.11.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 13 147
  • 337

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
On kyllä Kalpan pelaajat lennelleet pitkin peliä varsin helposti, 3 helpohkoa jäähyä löytyy jo mitä olen peliä ehtinyt katsomaan.

Joku voisi kaivaa sen videon muotoon, kun Sissons lensi kun häntä koukittiin/nostettiin mailaa. Graberin ekasta jäähystä kyse.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyi vittu mua hävettäs olla KalPa fani. Oksettavan näköistä tuo toistuva filmaaminen.
Tää on hauska elementti, kun aina vastustajan joukkueesta löytyy seurannan mukaan niitä filmaajia. Eiköhän jokaisesta joukkueesta löydy noita filmaajia, sitten on pelaajia, jotka korostavat rikkeitä selkeästi useammin, esimerkkeinä Haapala ja JM Järvinen.
 

Polvitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mikä vittu näitä Kuopiolaisia vaivaa kun aina nokallaan? Toki pirusti ovat pelillisesti Ässien edellä, mutta harvoin näkee näin filmaavaa joukkuetta.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
On kyllä Kalpan pelaajat lennelleet pitkin peliä varsin helposti, 3 helpohkoa jäähyä löytyy jo mitä olen peliä ehtinyt katsomaan.

Joku voisi kaivaa sen videon muotoon, kun Sissons lensi kun häntä koukittiin/nostettiin mailaa. Graberin ekasta jäähystä kyse.
Kaiva ite työtön hitsari.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei helvetti oikeasti tota Graberin jäähyä, siinä 150cm pitkä Mäenpää kaatuu kun Graber töytäisee siihen lonkkaan, ja jäähylle.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kyllä mulla on ainakin jonkinlainen muistikuva eräästä paikallispelistä, missä kiekko ei mennyt viivan yli, mutta maali silti vihellettiin.

Oulussa varmaan mietitään vieläkin, et oliko 2003 finaaleissa se kiekko viivan yli vai ei.

SaiPalta hyvä ylivoima
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Nyt taisi vähän lipsahtaa Sport-vahdille, mutta Ipalle tärkeä häkki! Toivottavasti Nymanilta lähti vihdoin kynsin hampain tarrautunut apina selästä, sen verran vaikeaa on ollut jo pidempään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös