La 4.1.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 037
  • 519
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jukurit haluaa sittenkin olla jumbo kevään päätteeksi.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Olen tästä ihan yhtä mieltä kanssasi mutta seison edelleen sanojeni takana, että jos järjestäjien tiedossa on etukäteen ollut että tänään on luvassa poikkeuksellisen pitkät alkuseremoniat Sallisen kunniaksi, niin olisi ollut ihan reilua ilmoittaa Liigalle pelin alkamisajaksi vaikka 17:30, koska nyt matsi alkaa melkein puoli tuntia myöhemmin kuin pitäisi.

Mihin tämä nyt sitten lopulta vaikutti?

Muuhun kuin että kaalisoppa jäähtyi ja piimä lämpeni.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Oijoi! Maali!
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Sarjassamme "turhat haastot" Jykylässä, eihän tossa ole mitään saumaa hylkäykseen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Meinasin tulla kirjoittamaan Kärppien keltapaidoista, mutta sitten huomasin, että nehän ovat kelta-musta-puna-sini-valko-vihreä-ruskeat. Laatikoita, laatikoita.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mihin tämä nyt sitten lopulta vaikutti?

Muuhun kuin että kaalisoppa jäähtyi ja piimä lämpeni.
No lähinnä siihen, että nyt tässä elettiin täydessä epätietoisuudessa siitä, millä aikataululla peli päästään aloittamaan. Entisten pelaajien kunniaksi pidettävät tunteellisest seremoniat on hienoja ja tunteikkaita tapahtumia, mutta jonkinlainen kommunikaatio JYPin organisaation toimesta olisi voinut olla ihan hyvä tämäniltaisessa tapauksessa.

Mulla ei ole henk.koht. mitään ongelmaa pelin myöhäisessä aloituksessa, mutta silloin kun alkuseremoniat ovat niin pitkät kuin tänään, niin olisi helpottanut kaikkia osapuolia, jos pelin olisi ilmoitettu jo etukäteen alkavan myöhemmin kuin 17:00. Kaikki varmaan kyllä tiedostivat että tämä peli tulee starttaamaan reilummin muista kierroksen matseista jäljessä mutta puoli tuntia nyt vaan on epätietoisuudessa elävälle melko pitkä aika odottaa ihmetellen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onks se sitä tankkaamista?
Ei taida tällainen tankkaaminen valitettavasti toimia kuin bensa-asemoilla ja Ämerikan liigoissa, joissa tarpeeksi paskasti sijoittumalla saattaa peräti parantaa seuran tulevaisuuden näkymiä.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hylky tuli. Täytyy näkyä jostain paremmin kuin mitä lähetyksessä näkyi että on korkea, koska maali hylätään vain jos siihen on syy.
Tuomarin näyttö jäällä oli ei maalia, joten olisi kai pitänyt videolta nähdä varmuudella toisin. Minulle näytti jostain kuvakulmasta korkealta ja toisesta taas ei, joten en minä ainakaan olisi tuon perusteella osannut varmuudella sanoa.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Mitä helvettiä :D No eipä siinä, peli vasta alussa, mutta jos tuollaiset aletaan hylkäämään/tarkistamaan niin lätkämatsit venyy 4-tuntisiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös