Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Komian maalin värkkää Spinkit, mättäkää nyt kunnolla. Ronilta oiva syöttö.
Olen tästä ihan yhtä mieltä kanssasi mutta seison edelleen sanojeni takana, että jos järjestäjien tiedossa on etukäteen ollut että tänään on luvassa poikkeuksellisen pitkät alkuseremoniat Sallisen kunniaksi, niin olisi ollut ihan reilua ilmoittaa Liigalle pelin alkamisajaksi vaikka 17:30, koska nyt matsi alkaa melkein puoli tuntia myöhemmin kuin pitäisi.
Mitä Jukureille on tapahtunut? Tuntuu että joka ilta tulee pataan.
Veljekset myllyttää kaksykköstä?Spinkit ja Hirvonen on kyllä melkoista seksiä parhaimmillaan tuolla kentällä.
Onks se sitä tankkaamista?Jukurit haluaa sittenkin olla jumbo kevään päätteeksi.
No lähinnä siihen, että nyt tässä elettiin täydessä epätietoisuudessa siitä, millä aikataululla peli päästään aloittamaan. Entisten pelaajien kunniaksi pidettävät tunteellisest seremoniat on hienoja ja tunteikkaita tapahtumia, mutta jonkinlainen kommunikaatio JYPin organisaation toimesta olisi voinut olla ihan hyvä tämäniltaisessa tapauksessa.Mihin tämä nyt sitten lopulta vaikutti?
Muuhun kuin että kaalisoppa jäähtyi ja piimä lämpeni.
Viime kaudella olis Larmin kohdalla hyljättyTurha haasto.
Ei taida tällainen tankkaaminen valitettavasti toimia kuin bensa-asemoilla ja Ämerikan liigoissa, joissa tarpeeksi paskasti sijoittumalla saattaa peräti parantaa seuran tulevaisuuden näkymiä.Onks se sitä tankkaamista?
Siis, ihan oikeesti hei.. Eikö näitä juhlallisuuksia voisi järjestää 15-20min ennen matsin alkua? Ei mitään pois Riikalta.
Tuomarin näyttö jäällä oli ei maalia, joten olisi kai pitänyt videolta nähdä varmuudella toisin. Minulle näytti jostain kuvakulmasta korkealta ja toisesta taas ei, joten en minä ainakaan olisi tuon perusteella osannut varmuudella sanoa.Hylky tuli. Täytyy näkyä jostain paremmin kuin mitä lähetyksessä näkyi että on korkea, koska maali hylätään vain jos siihen on syy.
Sarjassamme "turhat haastot" Jykylässä, eihän tossa ole mitään saumaa hylkäykseen.