La 30.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 57 118
  • 753

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kyllähän tämä jäähyjakauma on aivan käsittämätön. Niskala on tänään kunnostautunut kiekottoman pelaamisessa kiekon sijaan

Älä nyt viitsi. Tuomarit sallivat estämisen ja mailahäirinnän molemmille, eikä Tappara noissa sen puhtaampi ole ollut.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves se vaan jakaa näitä armopaloja pelistä ja kaudesta toiseen. En viitti ees laskea kuinka monta pistettä on hävitty tälläkin kaudella viimeisen kympin aikana.

Lienee oikeasti jonkin sortin ennätys. Ifk-matsin loppu oli surkea, Tps-pelin vastaava surullinen ja tämä todella raivostuttava. SaiPalla ei ollut mitään palaa kolmannessa erässä, mutta päättivät sitten hävitä omalla maalilla.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Älä nyt viitsi. Tuomarit sallivat estämisen ja mailahäirinnän molemmille, eikä Tappara noissa sen puhtaampi ole ollut.
Pointti varmaan olikin se että Tappara vei aika selvästi peliä kaksi ekaa erää ja Lukko yritti roikkua mukana. Jäähyjä kuitenkaan ei vihelletty
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älä nyt viitsi. Tuomarit sallivat estämisen ja mailahäirinnän molemmille, eikä Tappara noissa sen puhtaampi ole ollut.

Tappara on vienyt peliä selkeästi mutta jäähyt 3-1 Tapparalle. Mutta tähän on jo tottunut aiempina vuosina, Tappara ei paljon ylivoimalle pääse.

Äskenkin täysin selvä kampitus mutta ei nouse käsi.
 

SjV

Jäsen
Tän illan saldo vain Mäenpää ja Nättinen. Just sopivasti ennen CHL-välieriä molemmat pois ja eilen tosiaan Puustinen.
Menikös Mäenpää rikki toisessa erässä (sivu silmällä seuraan peliä), kun kaatui/kaadettin vihellyksen jälkeen kätensä päälle, jäin ainakin vähän tuskaisena istuskelemaan hetkeksi.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Pitikin ääneen mennä toivomaan, että kolmas erä selvittäisiin ilman Ässä pelaajien aiheuttamia loukkeja...
Itse se Nättinen koitti ajella, mutts kompastui vastataklaukseen, että sikäli Nättinen itse aiheutti kolhunsa. Luultavasti tilanteessa ei käynyt mitenkään..
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älä nyt viitsi. Tuomarit sallivat estämisen ja mailahäirinnän molemmille, eikä Tappara noissa sen puhtaampi ole ollut.
Puhaltaisi edes näistä selkeistä kampeista. Lukko ilmeisesti on puhtaampi ollut, kun Tappara on kolminkertaisen määrän saanut jäähyjä, vaikka peliä käsittääkseni on vienyt?
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
0-7, olisikohan se siinä?
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse se Nättinen koitti ajella, mutts kompastui vastataklaukseen, että sikäli Nättinen itse aiheutti kolhunsa. Luultavasti tilanteessa ei käynyt mitenkään..

Täh? Eihän Nättinen edes nähnyt pelaajaa joka osui häneen. Ok.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saadaanko tänään Porin Isosta Pahasta Mäestä youtubeen pätkää kun joukkue menee kentälle huudattamaan faneja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös