Leskinen*Bertrand yrittää liian itsekkäästi ratkaisua ja Jukurit rankoo.
Leskinen*Bertrand yrittää liian itsekkäästi ratkaisua ja Jukurit rankoo.
Kyllähän tämä jäähyjakauma on aivan käsittämätön. Niskala on tänään kunnostautunut kiekottoman pelaamisessa kiekon sijaan
Eikö tuo ollut Leskinen joka tuon (taas) perseili?Bertrand yrittää liian itsekkäästi ratkaisua ja Jukurit rankoo.
Ilves se vaan jakaa näitä armopaloja pelistä ja kaudesta toiseen. En viitti ees laskea kuinka monta pistettä on hävitty tälläkin kaudella viimeisen kympin aikana.
Pointti varmaan olikin se että Tappara vei aika selvästi peliä kaksi ekaa erää ja Lukko yritti roikkua mukana. Jäähyjä kuitenkaan ei vihellettyÄlä nyt viitsi. Tuomarit sallivat estämisen ja mailahäirinnän molemmille, eikä Tappara noissa sen puhtaampi ole ollut.
Älä nyt viitsi. Tuomarit sallivat estämisen ja mailahäirinnän molemmille, eikä Tappara noissa sen puhtaampi ole ollut.
Menikös Mäenpää rikki toisessa erässä (sivu silmällä seuraan peliä), kun kaatui/kaadettin vihellyksen jälkeen kätensä päälle, jäin ainakin vähän tuskaisena istuskelemaan hetkeksi.Tän illan saldo vain Mäenpää ja Nättinen. Just sopivasti ennen CHL-välieriä molemmat pois ja eilen tosiaan Puustinen.
Itse se Nättinen koitti ajella, mutts kompastui vastataklaukseen, että sikäli Nättinen itse aiheutti kolhunsa. Luultavasti tilanteessa ei käynyt mitenkään..Pitikin ääneen mennä toivomaan, että kolmas erä selvittäisiin ilman Ässä pelaajien aiheuttamia loukkeja...
Puhaltaisi edes näistä selkeistä kampeista. Lukko ilmeisesti on puhtaampi ollut, kun Tappara on kolminkertaisen määrän saanut jäähyjä, vaikka peliä käsittääkseni on vienyt?Älä nyt viitsi. Tuomarit sallivat estämisen ja mailahäirinnän molemmille, eikä Tappara noissa sen puhtaampi ole ollut.
Itse se Nättinen koitti ajella, mutts kompastui vastataklaukseen, että sikäli Nättinen itse aiheutti kolhunsa. Luultavasti tilanteessa ei käynyt mitenkään..
0-7, olisikohan se siinä?