Tää tehottomuus rupeaa olemaan jo kivisäkki selässä ellei pian aukea.Sportti pyörittää ja Pelsu tekee heti kun saa kiekon ylös. Ei saa mistään Sportti maalia.
Tää tehottomuus rupeaa olemaan jo kivisäkki selässä ellei pian aukea.Sportti pyörittää ja Pelsu tekee heti kun saa kiekon ylös. Ei saa mistään Sportti maalia.
Joo, oli hyvä painostusjakso, kun Pelsut ei päässyt vaihtamaan. Nyt vaan painetaan sisään näistä, kiitos.Sportilla paikkoja ku hammaslääkärissä mutta ei tuastakaan sisään.
Myös minulla on koko ajan kuulunut selostus eli vika taitaa ollut vain sinun laitteissasi Jerry100?
Minä olen katsellut tapojeni mukaan lähetystä Telia TV:stä ja sieltä Tv-valikosta.
Aika hepposia jäähyjä kyllä. Noista ei kyllä aina vihelletä. Kummastakin ois voinut sukelluksestakin laittaa boksiin1.10 Lukolla Jyväskylässä 3 vs,5 alivoimaa.
Millä ajattelit? Keskaria vai oikasetko suoraan jäykkään?Kai sita pitaa korkata jo, ei kai tata taysin selvana voi katsella
"Nasulia" kuullostaa ihan nenäsumutteelta.Itse käsitin tämän nasuttamisen liittyvän jotenkin sanaan tekee nasulia? Eli Jääskä tekisi asiaa joka tuottaa niin sanotusti mielihyvää? Eli teki kai maalin?
Aika hepposia jäähyjä kyllä. Noista ei kyllä aina vihelletä. Kummastakin ois voinut sukelluksestakin laittaa boksiin
En ole ikina pitanyt oluesta.Millä ajattelit? Keskaria vai oikasetko suoraan jäykkään?