La 30.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 22 777
  • 548

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Jos nämä äly televisiot olisi oikeasti älykkäitä, niin kaikissa olisi semmonen nappi missä on Mertarannan kuva. Sitä kun painaa niin saa selostukset mykistettyä ja kuulla muut äänet.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No aikamoinen hyppy Åstenilta.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tästä tuli sitten Ilvekselle se ulospuhallus mitä vähän pelkäsinkin eilisen jälkeen. En kyllä käsitä miksi se alun tilanne hylättiin suorilta mutta eipä se lopputulokseen vaikuta.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Sportilla paikkoja ku hammaslääkärissä mutta ei tuastakaan sisään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolle jäähy. Pospisil 2 min. kampitus.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Sportti pyörittää ja Pelsu tekee heti kun saa kiekon ylös. Ei saa mistään Sportti maalia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
JÄÄÄSKÄÄÄ NASUTTAAAAAAAAAAAA

Eli tekee mitä? Jotain hesalaisten slangia?

Mitä tämä tarkoittaa?

Itse käsitin tämän nasuttamisen liittyvän jotenkin sanaan tekee nasulia? Eli Jääskä tekisi asiaa joka tuottaa niin sanotusti mielihyvää? Eli teki kai maalin?

Itkeekö Hämeenlinnassa selostaja vielä Laatikainen kunniaksi ja mikrofoni kiinni vai miksi ei kuulu selostusta?

Heh. Sulla kuuluu selostus? Hallin äänet kuuluu hyvin mutta ei selostusta lainkaan.

Kas. Kuin taikaiskusta lähti äänet toimimaan!

Myös minulla on koko ajan kuulunut selostus eli vika taitaa ollut vain sinun laitteissasi Jerry100?

Minä olen katsellut tapojeni mukaan lähetystä Telia TV:stä ja sieltä Tv-valikosta.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiinnostaisi saada puolueeton näkemys Ilveksen hylätystä maalista. Kiekko selkeästi näkyvissä (maalivahti ns spagaatissa ja kiekko toisen patjan alla), ja Oden tökkää kiekon maaliin, toki samalla se patja liikkuu. Mutta kiekko oli pelattavissa ja näkyvissä. Jos Ilves olisi siinä 1,5min kohdalla saanut 1-0 maalin, voisi peli olla hyvinkin erilainen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jukureiden ylivoima vie mielenkiinnon sarjasta.

Jos OJ:lle pitää jostain antaa kiitosta, niin hän saa kyllä sytytettyä joukkueen pelaamaan. Jukurit on ollut järjestäen mainio ensimmäisissä erissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös