La 30.10.2021 JYP - Lukko

• 10 766
  • 261

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Vitun paskahousut

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Milloinkohan saadaan seuraavan kerran pisteitä

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Höpö höpö. Se että tuo yksi meni läpi niin ei poista sitä tosiasiaa, että kaikki muut jäänyt toistaiseksi kiinni.

Taas oli ihan jossain muualla kuin torjumassa. Paska mikä paska.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kas, SaiPa ketjuista tuttu trolli löyti taas paikalle. Tällä kertaa jollain muulla kulmalla kuin OB:lla.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Ruusu ollut hyvä, mutta äskeinen kompurointi oli aika kallista tähän hetkeen.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Molemmat Ilomäen maalit vaatineet aika hyvää tuuria. Ei noista kovin paljoa voi syyttää JYPin pelaajia tai Ruusua.

Tää on tätä. Vähän ikävään paikkaan tulee tällaisia maaleja, kun se voitto olisi niin pirun tärkeä tästä ottaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
JYP on kyllä helvetin paska joukkue. Alkaa vähitellen tulemaan viime kausi mieleen…

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taas oli ihan jossain muualla kuin torjumassa. Paska mikä paska.

Höpö höpö. JYPin peli hajosi, kun Kemell putosi pois. Liittyy siihen tai ei, niin sen jälkeen alkoi taas hölmöilyt ja JYP teki sen joukkueena ihan itse.

Lisäksi tuomareiden muutamat rankut olleet tosi helppoja. En edes muista millon viimeksi olen itkenyt tuomareista, mutta tänään en oikein ymmärrä kaikkea.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
VOI VITUN VITTU!!

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Höpö höpö. JYPin peli hajosi, kun Kemell putosi pois. Liittyy siihen tai ei, niin sen jälkeen alkoi taas hölmöilyt ja JYP teki sen joukkueena ihan itse.

Kyllätoi varmasti henkisesti vaikuttaa, kun paras pelaaja tippuu pois, mutta ei sen pitäis näin paljon näkyä.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei taaskaan mitää järkeä tässä pelaamisessa.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti

Lisäksi tuomareiden muutamat rankut olleet tosi helppoja. En edes muista millon viimeksi olen itkenyt tuomareista, mutta tänään en oikein ymmärrä kaikkea.

Jep, et usko tuohon itsekkään

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä.tpi varmasti henkisesti vaikuttaa, kun paras pelaaja tippuu pois, mutta ei sen pitäis näin paljon näkyä.

Ei tietenkään saisi näkyä. Jos JYPin joukkue olisi kokeneempi ja olisi edes yksi yhtä kova kuin Kemell, ehkä ei näkyisi näin pahasti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy