La 30.10.2021 JYP - Lukko

• 10 766
  • 261

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP teki tämän nyt itse ja nyt meni helpon näköisesti Ruusun läpi.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ruusu ei taaskaan saa mitään kiinni

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
17-vuotias tippuu kokoonpanosta ja peli luisuu käsistä. VMP.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Harvinaisen paska peli… Voitto on toki edelleen mahdollinen mut uskohan tällaisen jälkeen menee!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
JYPin peli on aivan sekaisin…

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pooleyn mielestä Hippos voi olla paska paikka pelata :) Tai sitten tykkää...

chubster

Jäsen
JYP teki tämän nyt itse ja nyt meni helpon näköisesti Ruusun läpi.

Jep. Ruusu on ihan hyvä veska, tarvitsee eteensä vain paremman puolustuksen ja lisäksi saattaa ottaa hillittömän game saverin ja vastapainona päästää puolesta kentästä heitetyn roikun sisään seuraavassa tilanteessa, hieman kärjisyäen.

tuo kiekon antaminen vastustajalle omalla alueella on näemmä joku teema tälle kaudelle kun asialle ei ole koko kauden aikana tapahtunut yhtään mitään parempaan vaan edelleen yritetään viimiseen asti syötellä vaikka taidot ei riitä.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Höpö höpö. Se että tuo yksi meni läpi niin ei poista sitä tosiasiaa, että kaikki muut jäänyt toistaiseksi kiinni.

Hyvin on pelannut tänään, mutta ero voittavaan maalivahtiin on siinä, että tuollaisista tilanteista pitäisi ottaa 10/10.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kyllähän tää nyt kustaan ihan itse tyhmiin mokiin. Uskoa ei kohta löydy enää yhtään tähän joukkueeseen!!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
hyvää yötä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy